اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 15 خبر داد:

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه ولایت در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 15 از برگزاری جشن‌های بزرگ و ویژه برنامه‌های متنوع در دهه ولایت (عید قربان تا عید غدیر) در سطح محدوده منطقه خبر داد.

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه ولایت در جنوب تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مجتبی یزدانی از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه ولایت در جنوب تهران خبر داد و در تشریح آن به برپایی دو ایستگاه فرهنگی به مناسبت عید سعید قربان در محل عرضه بهداشتی دام و اجرای برنامه‌های متنوع و شاد در قالب سامانه نشاط، برگزاری دو جشن بزرگ به مناسبت عید سعید غدیر در بوستان خلیج فارس و فرهنگسرای خاوران و همچنین اجرای مراسم جشن در مساجد محلات بیست‌گانه منطقه اشاره کرد.
شهردار منطقه 15 یادآور شد: اعزام جمعی از شهروندان به بیت مقام معظم رهبری، برگزاری جشن عید قربان و توزیع ویژه نامه هفته ولایت در مساجد نواحی هشت‌گانه، برپایی ایستگاه صلواتی، اجرای مسابقات‌ نهج البلاغه، نقاشی، کتابخوانی و خطبه غدیر و ... از جمله برنامه‌هایی است که در سطح محدوده اجرا می‌شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: تجلیل از سادات محلات، اهدا هدایا به افرادی که اسم آنها علی، حیدر و مرتضی است، تهیه و توزیع بروشورهای فرهنگی و مذهبی، اهدا نهج‌البلاغه به مساجد، برگزاری اردوی یکروزه و اجرای مراسم عطر افشانی مزار شهدا، اجرای مراسم جشنواره راه آسمان در مدارس، تور گردشگری رهروان ولایت، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای محلات، برگزاری مراسم شکرانه عید قربان و برپایی نماز عید از برنامه‌های منطقه است که در این ایام برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول