اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشهد برگزار می‌شود؛

اجرای بیش از 90 برنامه فرهنگی در دهه ولایت

خبرگزاری فارس: بیش از 90 برنامه فرهنگی در دهه ولایت در مشهد اجرا می‌شود.

اجرای بیش از 90 برنامه فرهنگی در دهه ولایت
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، در راستای برپایی باشکوه ایام مبارک دهه ولایت در مجموع 93 برنامه از سوی مدیریت‌های معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری در شهر مقدس مشهد اجرا می‌شود.
در همین راستا فضاسازی‌های هنری ویژه مناسبت‌ها شامل ریسه‌بندی شهر با پارچه، نصب یادمان دوازده رواق و همچنین نصب نقش برجسته‌های غدیر از جمله اقدامات هنری است که در این ایام بر چهره شهر نقش خواهد بست.
طرح ترنم سلامت نیز با هدف هماهنگی، کمک و حمایت از توانمندسازی شهروندان در حفظ سلامت جامعه شهری از هفتم تا پایان آبان ماه در سطح شهر اجرا می‌شود.
همایش تجلیل از خادمان عمرانی مساجد، همایش افتتاحیه شوراهای اجتماعی محلات و همچنین مشارکت با تشکل‌های مردمی و دولتی در برگزاری برنامه‌های اجتماعی نیز از جمله دیگر اقدامات مدیریت امور اجتماعی است.
مدیریت امور تربیت‌بدنی هم در راستای برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های تفریحی ورزشی بانوان، اهدای سبدهای ورزشی به مدارس سطح شهر را در دستور کار خود قرار داده است.
در همین راستا سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد 22 عنوان برنامه را ویژه ایام اعیاد قربان تا غدیر در سطح شهر اجرا خواهد کرد که از جمله آن می‌توان به نمایشگاه عکس سه بعدی، برپایی جشن اعیاد نور در عیدسعید غدیر و همچنین برگزاری نمایشگاه تجلی ولایت ازقربان تا غدیر در سطح شهر اشاره کرد.
در زمینه تولید و توزیع محصولات فرهنگی نیز می‌توان به تهیه کتاب بنری، جورچین نقاشی آماده رنگ، توزیع سی دی، نرم افزار، توزیع بسته فرهنگی مخصوص کودکان و همچنین دیگر نور افشانی‌ها و اکران‌های فرهنگی در شهر اشاره کرد.
فلش کارت همای رحمت، سی دی نغمه‌ها و نواهای دو، تصویرسازی و چاپ کتاب آن مرد با تعدادی بالغ بر سه هزار عدد نیز تهیه شده که در این ایام توزیع می‌شود.
انتهای پیام/ 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول