اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه دشتی خبر داد:

برگزاری 21 برنامه ویژه دهه ولایت در دشتی

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه دشتی گفت: 21 برنامه در دهه ولایت و امامت توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دشتی اجرا می‌شود.

برگزاری 21 برنامه ویژه دهه ولایت در دشتی
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، علی فقیه سه‌شنبه شب در حاشیه برگزاری مسابقه نقاشی و خطاطی با موضوع غدیر برای فرزندان پاسداران انقلاب اسلامی که در کانون عفاف برگزار شد، اظهار کرد: غدیر برای ما اهمیت زیادی دارد و باید نهایت تلاش خود را برای برگزاری باشکوه برنامه‌های غدیر داشته باشیم.
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه دشتی افزود: برگزاری مسابقه نقاشی و خطاطی با موضوع غدیر برای فرزندان پاسداران انقلاب اسلامی که در این کانون برگزار شد یکی از برنامه‌های دهه ولایت بود که 32 نفر از فرزندان پاسداران در مسابقه نقاشی و خطاطی شرکت کردند.
وی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های مهم ما برگزاری سومین جشنواره تئاتر غدیر با موضوع امامت و ولایت است که توسط برادران ما در بسیج هنرمندان از روز شنبه تا دوشنبه آینده در تالار فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج برگزار می‌شود.
فقیه گفت: عیادت از جانبازان و دیدار با پاسداران سادات، توزیع خطبه غدیر بین کارکنان، شناسایی متولدین دهه مبارک امت و ولایت و اهدای هدیه به آنان، دیدار با ائمه جمعه و فرزندان سادات، برگزار مراسم عقد و اخوت میان کارکنان سپاه و تجلیل از پاسداران و سربازان سادات یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در این دهه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا و متوفیان سادات یکی از برنامه‌ها است، خاطر‌نشان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان، راه‌اندازی ایستگاه صلواتی، برگزاری زیارت مخصوص روز غدید، جشن غدیر با حضور هیئت عاشقان امام علی(ع) برگزاری جشن دهه امت و ولایت، سخنرانی نمایندگی ولی فقیه، اجرای گروه سرود دانش‌آموزی با موضوع غدیر، چراغانی سر درب ناحیه، فضا سازی فرهنگی در سطح شهرستان از دیگر برنامه‌های دهه ولایت است.
فقیه افزود: در این دهه مبارک نمایشگاه محصولات فرهنگی با موضوع غدیر و محفل انس با قرآن و نهج‌البلاغه در مصلای شهر کاکی توسط حوزه ولیعصر کاکی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول