اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی کرمان اعلام کرد:

اجرای 100 عنوان برنامه در دهه ولایت

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان گفت: بیش از 100 عنوان برنامه برای برگزاری باشکوه دهه امامت و ولایت در نظر گرفته شده است.

اجرای 100 عنوان برنامه در دهه ولایت
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح فعالیت‌های دهه امامت و ولایت اظهار داشت: یکی از وظایف این ایام تلاش و همت برای ترویج و گسترش سیره اهل‌بیت (ع) به ویژه امام علی (ع) است.
وی بیان کرد: باید آحاد جامعه به ویژه جوانان را با مرام، سیره و نگرش امام علی (ع) آشنا کرد و در راستای تبیین جایگاه امامت و ولایت به عنوان رکن اصلی جامعه اسلامی گام برداشت.
صدفی عنوان کرد: روزهای دهه امامت و ولایت با عنوان‌های وحدت و بیداری اسلامی، بصیرت و دشمن‌شناسی، ایثار و شهادت، عدالت و انتظار، امامت و هدایت، معرفت و محبت، اخلاق و سیاست و ولایت و حکومت اسلامی نامگذاری شده است.
وی افزود: در برگزاری مراسم‌های این ایام سعی شده تا نقش ستادی، ساماندهی، هماهنگی و تشویق و ترغیب را برای حضور گسترده مردم داشته باشیم.
صدفی تصریح کرد: رویکرد مهم ما بر این است که مردم ولایی و ولایتمدار، جشن‌های مذهبی را به صورت خودجوش و با نگاه اعتقادی برپا کنند.
وی با بیان اینکه فعالیت‌ها و برنامه‌ها در کل سطح استان تعمیم داده می‌شود، خاطرنشان کرد: در بخش مراسم 10 مسجد در سطح شهر کرمان برگزاری جشن‌ عید غدیر را دارند.
صدفی گفت: برگزاری جشن بزرگ غدیر در مصلای امام علی (ع) شهر کرمان در شب عید غدیر با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور از اهم برنامه‌هاست.
وی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر در هفته امامت و ولایت با عنوان "غدیر شناسی" گفت: نتایج این مسابقه در روز عید غدیر اعلام می‌شود.
صدفی افزود: دیدار با محرومان و نیازمندان با همکاری کمیته امداد امام خمینی‌ (ره)، برگزاری مسابقات ورزشی تحت عنوان "جام ولایت"، عیادت از بیماران، افتتاح جشنواره فیلم کودک و نوجوان، شعر یادمان ولایت، مسابقات قرآنی، نمایشگاه عکس و کتاب و ... از دیگر برنامه‌های این هفته است.
وی تصریح کرد: تاکنون حدود 100 عنوان برنامه ویژه دهه امامت و ولایت در نظر گرفته شده که این آمار جدا از برنامه‌های ادارات و نهادهاست.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول