اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعضای شورای شهر جدید ارطه قائمشهر معرفی شدند

خبرگزاری فارس: با اخذ بیشترین آرای مردم شهر جدید ارطه قائمشهر، پنج نفر از اعضای شورای اسلامی شهر ارطه معارفه شدند و مراسم تحلیف را به جای آوردند.

اعضای شورای شهر جدید ارطه قائمشهر معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، مراسم معارفه و تحلیف پنج عضو شورای اسلامی شهر جدید ارطه قائمشهر شامگاه سه‌شنبه در حضور فرماندار و بخشدار مرکزی این شهرستان در فرمانداری برگزار شد.
فرماندار قائمشهر در این نشست با بیان اینکه تشکیل شهر جدید ارطه فضا و فرصت جدیدی برای مردم پر‌تلاش این منطقه ایجاد کرده تا راه توسعه و پیشرفت شهر خود را با انتخاب افرادی لایق و کاردان به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر خود هموار سازند، بیان کرد: تبدیل شدن روستای ارطه به شهر جدا از لیاقت‌های مردم منطقه و تلاش مسئولان شهری و روستایی، می‌تواند فرصتی برای ابراز توانمندی‌ها و تسریع در کارآمدی و الگوسازی در بین دیگر شهرهای استان مازندران باشد.
علی پیر‌فلک با اشاره به سیاست‌های دولت خدمتگزار مبنی بر توجه به مناطق محروم تصریح کرد: لوایحی برای شهر شدن روستاهای قراخیل، چمازکتی، خطیرکلا و باغدشت و المشیر تنظیم و تدوین شد.
وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای روستاهای شهرستان قائمشهر در امر تولید محصولات دامی و کشاوزی از قبیل تولید مرکبات، آبزیان، مرغ‌های مادر و گوشتی، شیر و لبنیات و برنج که شالیزاران قائمشهر 16 هزار هکتار از اراضی شالیزاری مازندران را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: شهرها باید بتوانند فرصت حلقه ارتباطی بین تولید و بازار را فراهم کنند.
پیر‌فلک با تاکید بر رعایت اصول و موازین قانونی در ساخت و سازها و صدور پروانه‌ها در شهر جدید ارطه و معرفی شهرداری شایسته از سوی اعضای شورای این شهر اظهار کرد: همه مردم شش منطقه‌ای شهر ارطه باید خود را از یک شهر بدانند و برای توسعه شهر خود با شورا مشارکت داشته باشند.
وی خطاب به اعضای شورا گفت: انصاف و عدالت و مردم‌محوری را سرلوحه اهداف خویش قرار دهید.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول