اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان؛

استمداد کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج از استاندار

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این‌که این تیم به لحاظ مسائل مالی اوضاع خوبی ندارد و بازیکنان در مشقت و دست‌تنگی به سر می‌برند، از استاندار کهگیلویه و بویراحمد تقاضای کمک و مساعدت کرد.

استمداد کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج از استاندار
صمد اکبری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: امسال نیز با رفاقتی که در بدنه تیم شهرداری یاسوج حاکم است با همه مشکلاتی که داریم تنها به عشق این مردم با قدرت و صلابت به تمرینات خود ادامه می‌دهیم و در زمین بازی مردانه می‌جنگیم.
کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج با اشاره به این که در همه جای دنیا فوتبالیست حرفه‌ای به امید دریافت پول برای گذران امور زندگی پا به عرصه می‌گذارد، ابراز داشت: در تیم فوتبال شهرداری یاسوج همه بازیکنان بدون استثناء از این راه امرار معاش می‌کنند و اگر چند ماه پولی دریافت نکنند معلوم است که چه وضعیتی در زندگی شخصی و به دنبال آن چمن فوتبال برای آن‌ها رقم می‌خورد.
اکبری گفت: امسال بسیاری از بازیکنان این تیم که در سال‌های گذشته با تیم‌های دیگر قرارداد 80 و یا 90 میلیون تومانی داشتند، قرارداد 30 تا 40 میلیونی امضا کردند، تنها به این خاطر که فکر می‌کردند این تیم و مسئولان آن خوش حساب هستند.
 کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج افزود: وضعیت کنونی خیلی از امیدهای بازیکنان این تیم را به ناامیدی تبدیل کرده و اکنون نمی‌دانیم که باید از چه کسی مطالباتمان را طلب کنیم.
اکبری با اشاره به این‌که تاکنون یک ریال از مطالبات سال‌جاری به بازیکنان تیم فوتبال شهرداری یاسوج پرداخت نشده، عنوان کرد: نه تنها امسال چیزی عایدمان نشده، بلکه 20 درصد از مطالبات سال قبل را نیز باید بدهند که چشم انتظار آن هستیم.
این بازیکن شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور با ناامیدی از برخی مسئولان برای کمک به تنها نماینده فوتبال این استان در لیگ آزادگان تصریح کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد فردی اهل ورزش است و اگر ایشان نتواند به تیم ما کمک کند از دست هیچ شخص دیگر کاری برنمی‌آید.
اکبری افزود: در جام رمضان استاندار کهگیلویه و بویراحمد به میان تماشاگران فوتبال رفت که خود نشان دهنده روحیه ورزشکاری این مقام عالی اجرایی در این استان است.
کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج در ادامه گفت: آقای استاندار بهتر از همه می‌داند که این تیم باید برای استان کهگیلویه و بویراحمد آبروداری کند که لازمه آن تجهیز تیم و شارژ روحی و روانی بازیکنان است و امروز ما به نوبه خود از ایشان انتظار داریم خودشان وارد گود شوند و مشکلات تیم را در زمینه مالی با دستورات سخاوتمندانه برطرف کنند.
اکبری گفت: چند بازیکن غیر بومی این تیم به همراه خانواده خود به یاسوج آمده‌اند که با وضعیت کنونی شرمنده خانواده‌های خود هستند و به دلیل این‌که در این شهر و دیار کسی را نمی‌شناسند با این وضعیت بد مالی مردانه مشکلات را تحمل می‌کنند و به افراد دلسوزی همچون استاندار که نماینده عالی دولت بوده چشم امید دوخته‌اند.
وی اذعان داشت: به دلیل پرداخت نشدن مطالبات برای تیم کم نگذاشته‌ایم و تا آخرین نفس برای خوشنودی مردم در دو جبهه مستطیل سبز و همچنین مشکلات مالی خواهیم ‌جنگید.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول