اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای همدلی و اتحاد؛

کادر فنی تیم فوتبال شهرداری یاسوج دگرگون می‌شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این‌که همدلی و رازداری شرطی اساسی در ترکیب کادر فنی برای موفقیت در میادین ورزشی است، گفت: کادر فنی تیم شهرداری دگرگون می‌شود.

کادر فنی تیم فوتبال شهرداری یاسوج دگرگون می‌شود
عباس چمنیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک پیروزی شیرین این تیم در چارچوب رقابت‌های فوتبال جام حذفی کشور در مقابل تیم پر مهره تراکتورسازی تبریز به فوتبالدوستان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بخش زیادی از موفقیت‌های اخیر این تیم را مدیون حمایت‌های خوب تماشاگران پرشور فوتبال در شهر یاسوج هستیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در ادامه با ابراز خوشحالی از انتخاب شهردار دائمی شهر یاسوج و معارفه وی در اوایل این هفته بیان کرد: آن‌گونه که شنیده‌ایم نگین تاجی شهردار جدید یاسوج خود دارای روحیه ورزشی و مانوس با ورزش است.
چمنیان ابراز داشت: در صحبت کوتاه تلفنی که با شهردار جدید یاسوج و مدیرعامل جدید این تیم داشتم به این نکته پی بردم که نگین‌تاجی الفبای ورزش را می‌داند و به حتم تیم فوتبال شهرداری یاسوج را برای موفقیت در میادین مختلف ورزشی یاری و همراهی خواهد کرد.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان اینکه در این مکالمه تلفنی بسیاری از حقایق فوتبال را برای ایشان توضیح دادم، عنوان کرد: یکی از خواسته‌های ما از شهردار محترم جدید شهر یاسوج و مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری این است که حاشیه‌ها را از کنار تیم دور کرده و همدلی را به تیم بازگرداند.
وی تصریح کرد: اگر در درون یک مجموعه ورزشی وحدت رویه و اتحاد وجود نداشته باشد هر چند در کوتاه مدت ممکن است موفقیتی‌هایی نیز حاصل شود ولی در بلندمدت این وضعیت دوام نخواهد آورد.
این مربی فوتبال شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور افزود: تغییر در کادر فنی این تیم یک ضرورت است که ما به دنبال تقویت آن و دور کردن برخی حاشیه‌ها به این نحو در تیم خود هستیم.
چمنیان بار دیگر با اشاره اینکه برخی در درون این تیم از بیرون و از سوی کسانی که منافعشان از دست رفته خط می‌گیرند، یادآور شد: شهردار یاسوج قول مساعد داد که با در اختیار گرفتن امور به این وضعیت رسیدگی خواهد شد و ما نیز قول مساعد خواهیم داد که با ایجاد محیط آرام در این تیم پیروزی‌ها و موفقیت‌های خود را تداوم بخشیم.
وی به خواسته شهردار جدید از دست‌اندرکاران این تیم اشاره کرد و گفت: نگین‌تاجی معتقد است که ریخت و پاش و برخی هزینه‌های نامرسوم نباید وجود داشته باشد که ما نیز به این اصل معتقد بوده و در رعایت آن خواهیم کوشید.
وی با قدردانی از اعضای شورای شهر یاسوج که در همه مراحل حامی و پشتیبان این تیم بودند، اضافه کرد: پناهی مدیرعامل سابق این تیم نیز زحمات زیادی را متقبل شد و نشان داد که یکی از دلسوزان واقعی ورزش در این شهر است.  
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول