اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور؛

شهرداری یاسوج رقیب مسجدسلیمانی خود را شکست داد

خبرگزاری فارس: در سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری یاسوج رقیب جنوبی خود نفت مسجد سلیمان را شکست داد.

شهرداری یاسوج رقیب مسجدسلیمانی خود را شکست داد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، تیم فوتبال شهرداری یاسوج در حالی دیروز تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان را شکست داد که در دو بازی گذشته خود تنها اندوخته یک امتیازی داشت.
در این بازی که به قضاوت رحیم مهرپیشه در ورزشگاه تختی یاسوج برگزار شد، شاگردان عباس چمنیان در یک بازی متوسط با یک گل این تیم خوزستانی را شکست دادند.
نیمه نخست این بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت که دو تیم به ارزیابی یکدیگر پرداختند و موقعیت آن‌چنانی روی دروازه هر دو تیم خلق نشد و در این میان بازیکنان نفت که بازی خشنی را در دستور کار قرار داده بودند از قاضی میدان دو کارت زرد دریافت کردند.
از نکات بارز این دیدار ناهماهنگی در خطوط سه‌گانه تیمی هر دو تیم بود که نشان می‌داد تیم‌ها تا رسیدن به شرایط مطلوب و مورد دلخواه فاصله زیادی دارند.
در دقیقه 30 این دیدار پر برخورد، یکی از بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان با گرفتن کارت زرد دوم از داور این دیدار اخراج شد که این موضوع مورد اعتراض شدید کادر فنی این تیم قرار گرفت.
سرانجام در دقایق انتهایی نیمه نخست این دیدار توپ در پشت دفاع تیم مسجد سلیمان به مقداد قباخلو رسید و این بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران با تیزچنگی این موقعیت را تبدیل به تنها گل بازی کرد.
با آغاز نیمه دوم تیم شهرداری حاکم مطلق توپ و میدان بود که در 10 دقیقه نخست این نیمه بیش از پنج موقعیت خطرناک روی دروازه حریف جنوبی خلق کرد و هر بار با چالاکی دروازه‌بان این تیم، شهرداری یاسوج ره به جایی نمی‌برد.
از دیگر صحنه‌های مهم بازی در این نیمه اخراج یک بازیکن دیگر تیم نفت و پنالتی به سود تیم شهرداری بود که خان‌احمدی این موقعیت را با بی‌دقتی از دست داد.
در اواخر بازی دو تیم در نیمه دوم، حمید صفری بازیکن شهرداری با کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد و این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول