اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قلعه‌نویی:

شهرداری یاسوج را دستکم نخواهیم گرفت

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری یاسوج تیمی دونده و سرعتی است که تاکنون در لیگ دسته یک نتایج خوبی داشته است، گفت: شهرداری یاسوج را دستکم نخواهیم گرفت.

شهرداری یاسوج را دستکم نخواهیم گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج امیر قلعه‌نویی صبح امروز و پیش از برگزاری دیدار جام حذفی میان دو تیم تراکتورسازی و شهرداری یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به نتایج نه چندان مطلوب چند هفته اخیر تیم فوتبال تراکتورسازی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور اظهار کرد: در طول چند بازی اخیر اشتباهاتی داشتیم و منجر به این شد که گل‌های بچه‌گانه‌ای دریافت کنیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: با این وجود اعتقاد داریم هر تیمی در فوتبال اشتباه خواهد کرد، همان‌گونه که اشتباهات منچستریونایتد منجر به شکست سنگین این تیم آن هم در خانه خود شد.
قلعه‌نویی تصریح کرد: ما روز به روز بهتر می‌شویم و اعتقاد داریم که در نیم فصل دوم آن تراکتورسازی مدنظر ما شکل خواهد گرفت و شما بازی‌های خوبی از این تیم با نتایج خوب مشاهده خواهید کرد.
وی به بازی امروز این تیم در برابر شهرداری یاسوج در جام حذفی فوتبال کشور اشاره کرد و گفت: شهرداری تیم خوب و سرعتی است که با مربیگری عباس چمنیان حرف‌های زیادی برای گفتن در فوتبال ایران دارد.
سرمربی تراکتورسازی تبریز افزود: بازی سختی در مقابل این تیم یاسوجی در پیش داریم چرا که شهرداری تیمی دونده و سرعتی است که تاکنون در لیگ دسته یک نتایج خوبی داشته است.
قلعه‌نویی ادامه داد: به همین دلیل با تمام قوا در مقابل این تیم ظاهر می‌شویم و هرگز شهرداری را دستکم نخواهیم گرفت.
وی در پاسخ به این سؤال که بسیاری از هواداران منتظر برگشت و حضور شما در تیم استقلال هستند و برای آینده چه برنامه‌ای دارید ابراز داشت: ما حرف نزده، برایمان حاشیه درست می‌کنند ولی باید بگویم همواره مدیون طرفداران و هواداران استقلال هستم.
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال یادآور شد: وظیفه من حکم می‌کند در آنجا که مسئولیت دارم با همه وجود تنها به مجموعه خودم فکر کنم و امروز نیز با همه وجود در خدمت تراکتورسازی بوده و فقط به این تیم فکر می‌کنم.
قلعه‌نویی با اشاره به وضعیت خوب کنونی تیم فوتبال استقلال در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور گفت: این تیم کادر فنی خوب، طرفداران پرشور، هیئت مدیره کوشا و مدیران توانمندی دارد و با این بازیکنان در حال حاضر نتایج خوبی در فوتبال کشور کسب خواهد کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول