اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جانبازان و معلولان گیلان خبر داد:

راهیابی گیلانی‌ها به رقابت‌های فوتبال پارالمپیک

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جانبازان و معلولان گیلان گفت: دو گیلانی به نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم‌ ملی فوتبال هفت نفره ایران برای حضور در پارالمپیک 2012 لندن راه یافتند.

راهیابی گیلانی‌ها به رقابت‌های فوتبال پارالمپیک
جهانگیر فدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری نخستین اردوی آمادگی فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولان اظهار داشت: این اردو برای کسب آمادگی و حضور پر قدرت در رقابت‌های پارالمپیک لندن 2012 روز گذشته در تهران برگزار شد.
وی ادامه داد: این مرحله از اردو تا 25 آبان ادامه دارد و 24 ورزشکار از استان‌های کرمانشاه، فارس، تهران، گیلان، مرکزی، زنجان، خوزستان، بوشهر، قزوین، مازندران و لرستان حضور دارند.
رئیس هیئت جانبازان و معلولان گیلان با اشاره به اسامی ورزشکاران گیلانی در این اردو بیان داشت: صادق حسنی و رسول آتش‌افروز از گیلان به همراه دیگر ملی‌پوشان زیر نظر کادر فنی به تمرین می‌پردازند.
 
* گیلان استان برتر در ورزش‌های جانبازان و معلولان است
 
وی با اشاره به اینکه گیلان یکی از استان‌های برتر در ورزش‌های معلولان و جانبازان کشور است، افزود: این استان در 9 رشته ورزشی فعالیت می‌کند و تاکنون قهرمانان زیادی را به ورزش کشور و استان معرفی کرده است.
فدایی افزود: هدف ما این است که ورزشکاران جانباز و معلول گیلانی با استعدادهایی که دارند بتوانند در رقابت‌های پارالمپیک حضور یابند و مقام کسب کنند.
رئیس هیئت جانبازان و معلولان گیلان اذعان داشت: فدراسیون جهانی ورزش‌های معلولان برای المپیک لندن برنامه‌هایی را در نظر دارد و هر قدر برای آن بیشتر سرمایه‌گذاری فکری و ذهنی و عملیاتی صورت گیرد موجب افزایش سطح مسابقات پارالمپیک می‌شود.
وی با اشاره به حضور ورزشکار گیلانی در تیم ‌ملی والیبال نشسته مردان خاطرنشان کرد: تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولان ایران خود را برای شرکت در رقابت‌های پارالمپیک 2012 آماده می‌کند.
فدایی ابراز داشت: به همین منظور با تشخیص کادر فنی یک گیلانی به مرحله سوم اردوی انتخابی تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولان ایران دعوت شد.
به گفته وی، میثم علی‌پور از گیلان به همراه 14 ورزشکار از دیگر استان‌ها زیر نظر سرمربی ایرانی در تهران تمرین می‌کنند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول