اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز فصل سرما؛

رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی ترافیک خراسان رضوی خواستار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان و همکاری بیشتر با عوامل پلیس راه همزمان با آغاز فصل سرما شد.

رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمود صلاحی اظهار داشت: با توجه به وجود بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج(ع) و حجم بالای تردد در محورهای مواصلاتی به استان و همچنین آغاز فصل سرما و بارش نزولات آسمانی، تمام مسافرانی که قصد تردد در جاده‌های خراسان رضوی را دارند به منظور حفظ سلامتی خود نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه ویژه‌ای داشته باشند.
وی افزود: بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح جاده‌ها در بسیاری از محورهای استان به‌ویژه محورهای شمال و غرب استان که از شب گذشته آغاز شده سبب کندی تردد در این محورها شده است که رانندگان باید با صبوری و دقت بیشتری رانندگی کنند.
رئیس شورای هماهنگی ترافیک استان از رانندگانی هم که قصد تردد در محورهای بین شهری به‌ویژه محورهای کوهستانی و برف‌گیر را دارند خواست در راستای جلوگیری از حوادث ناگوار احتمالی به دستورهای عوامل انتظامی مستقر در جاده‌ها و همچنین راهداری های مستقر در طول مسیر توجه کنند.
پلیس راه و شورای هماهنگی ترافیک استان نیز در اطلاعیه‌ای مشترک به همراه داشتن زنجیر چرخ، اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی، اطمینان از سالم‌بودن برف پاک کن، همراه داشتن لباس گرم، پتو و سایر تجهیزات زمستانی را برای تمام رانندگان ضروری دانستند.
بر اساس این اطلاعیه رانندگان در صورت نیاز به کسب اطلاعات از وضعیت راه‌های استان با شماره تلفن 141 مرکز اطلاعات راه‌های اداره‌کل راه و ترابری استان و یا با شماره تلفن 05112183450 مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه استان تماس حاصل کنند.
در این اطلاعیه همچنین به عابران و رانندگان معابر شهری نیز توصیه شده که با سرعت و رعایت فاصله مجاز از خودروها حرکت کنند همچنین در رانندگی از نور پایین و چراغ‌های سالم استفاده کرده و به اطلاعیه‌های مرکز کنترل ترافیک مشهد توجه داشته باشند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول