اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار خراسان رضوی:

موج بیداری اسلامی آمریکا را به لرزه انداخته است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: امروز در سراسر دنیا میتوان ردپای توطئه‌های آمریکا را پیدا کرد.

موج بیداری اسلامی آمریکا را به لرزه انداخته است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 13 آبان سال 58 دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در یک اقدام صریح و انقلابی لانه جاسوسی آمریکا در تهران را اشغال کردند که امام خمینی(ره) از این تسخیر به عنوان انقلاب دوم نام برد و این حرکت توانست هیمنه آمریکا در جهان را بشکند.
استاندار خراسان رضوی در ادامه با اشاره به  36 هزار شهید دانش‌آموز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: هیچ جای دنیا دانش‌آموزان با سنین کم در جبهه‌ها حضور نداشتند، اما در کشور ما، دانش‌آموزان نه تنها در مقابل دشمن هراس نداشتند بلکه آنان را به هراس می‌انداختند.

* پس‌لرزه‌های بیداری اسلامی در منطقه آمریکا هم به لرزه انداخته است
صلاحی همچنین به جنبش والستریت در آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: پس‌لرزه‌های بیداری اسلامی در منطقه، این کشور را هم به لرزه درآورده و مردم آمریکا به دنبال احقاق حقوق خود از نظام سرمایه‌داری هستند.
استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: امروز اشغالگران در دنیا جایگاهی ندارند و عصر اشغال و تجاوز به پایان رسیده که نمونه آن خروج مفتضحانه و بدون نتیجه آمریکایی‌ها پس از هشت سال اشغال کشور عراق است و توطئه‌هایی که آمریکا برای کشورهای دیگر طراحی می‌کند یک سناریوی شکست خورده است که در مردم آمریکا و در رسانه‌های جهانی آن را باور می‌کنند و این گونه اقدامات تنها مصرف داخلی در راستای حضور در انتخابات خودشان دارد.
صلاحی افزود: امروز به حق خداوند کشور ایران مقتدرتر از هر زمانی دیگر دارای نیروهای مسلح قوی، آموزش دیده و سازمان‌دهی شده بوده که با تجهیزات داخلی به دقت اوضاع بین‌المللی را رصد کرده و به پشتوانه مردم، از کشور ایران در مقابل تهدیدات خارجی حفاظت می‌کند و به پشتوانه این مردم اجازه نخواهد داد هیچ مشکلی در راه پیشرفت جامعه ایران به وجود آید.
وی با اشاره به این مطلب که متوسط رشد علمی ایران 11 برابر متوسط جهانی است و ما جزو 10 کشور برتر جهان در این زمینه هستیم، تصریح کرد: ایران اسلامی بنا به اذهان مجامع عمومی جهان در سال 2010 رشد اقتصادی 86 درصدی را داشته در حالی که متوسط رشد اقتصادی در دنیا 5 درصد و در کشورهای آسیایی 20 درصد بوده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول