اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد شوشتر خبر داد:

ارسال100 مقاله به همایش نقش ادبیات معاصر در فرهنگ ایران

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه آزاد شوشتر از ارسال بیش از 100 مقاله علمی برای نخستین همایش علمی بررسی جایگاه ادبیات معاصر در گسترش فرهنگ و ادب ایران خبر داد.

ارسال100 مقاله به همایش نقش ادبیات معاصر در فرهنگ ایران
غفار پور‌بختیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: بیش از 100 مقاله علمی با محتوای بسیار خوب به دبیرخانه برگزاری این همایش ملی ارسال شده است که سطح کیفی این مقالات انتخاب را برای داوران همایش دشوار کرده است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه این همایش ملی با سطح علمی بسیار بالایی برگزار می‌شود، گفت: شرکت کنندگان در این همایش از اساتید برتر کشوری به شمار می‌آیند و همایش از سطح علمی بسیار بالایی برخوردار است.
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر تاکید کرد: این همایش ملی با هدف بررسی جایگاه ادبیات معاصر در گسترش فرهنگ و ادب ایران و ایجاد بستری مناسب در راستای شناخت آثار مثبت این فرایند، نخستین همایش ملی نقش ادبیات معاصر در فرهنگ و ادب ایران در واحد شوشتر برگزار می‌شود.
پوربختیار با اشاره به دشواری‌های موجود برای برگزاری این همایش گفت: نخستین همایش ملی نقش ادبیات معاصر در فرهنگ و ادب ایران روز یکشنبه 22 آبان‌ماه از ساعت 9 صبح در سالن آمفی تئاتر مرکزی واحد شوشتر برگزار خواهد شد که در این همایش شخصیت‌ها واندیشمندانی از سراسر کشور به ارائه مقالات و دیدگاه‌های خود خواهد پرداخت.
 وی افزود از 100مقاله دریافت شده در دبیرخانه همایش،41 مقاله برتر با رای داوران پذیرفته شد و از این میان 16 مقاله در بخش سخنرانی راه یافت و مابقی در مجموعه مقالات ویژه همایش به چاپ خواهد رسید.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر از واحدهای بسیار بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی کشور به شمار می‌آید که سه سال پیش با حضور ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی کشور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به تنها واحد جامع جنوب غرب کشور تبدیل شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول