اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور انجام می‎شود؛

آزمون‎های ادواری متقاضیان سنجش مهارت در گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‎ای استان گلستان گفت: آزمون‎های ادواری متقاضیان سنجش مهارت برای نخستین بار در کشور در این استان برگزار می‎شود.

آزمون‎های ادواری متقاضیان سنجش مهارت در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از اداره کل آموزش فنی و حرفه‎ای گلستان، سیدعباس موسوی اظهار داشت: این اقدام به همت اداره کل آموزش فنی و حرفه‎ای استان گلستان انجام می‎شود.
وی در خصوص نحوه و زمان توزیع کارت ورود به جلسه تصریح کرد: توزیع کارت ورود به جلسه از ساعت 20 روز یکشنبه 15 آبان ماه آغاز و تا ساعت 24 چهارشنبه 18 آبان ماه ادامه دارد.
رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‎ای استان گلستان گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان پس از آزمون کتبی و کسب نمره قبولی برای شرکت در آزمون عملی به حوزه‎های تعیین شده مراجعه کنند.
موسوی ادامه داد: داوطلبان می‎توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه به نشانی اینترنتیadvari.irantvto.ir مراجعه کرده و با وارد کردن مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، کد ملی و یا شماره پرونده و شناسه پرداخت کارت اعتباری که قبلا از طریق آن ثبت نام اینترنتی انجام داده‎اند نسبت به دریافت کارت خود به صورت اینترنتی اقدام کنند.
وی افزود: این کار در راستای برنامه‎های عملیاتی سال جهاد اقتصادی و خدمات رسانی بهتر به متقاضیان صورت پذیرفته است.
رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‎ای گلستان با بیان اینکه آزمون مذکور با 65 حرفه در استان اجرا می‎شود، خاطرنشان کرد: آزمون کتبی نخستین مرحله اجرای این طرح روز جمعه مورخ 20 آبان ماه در پنج شیفت از ساعت هشت صبح تا 16 برگزار می‎شود.
موسوی عنوان کرد: براساس آمار رسیده یک هزار و 861 نفر در آزمون ادواری سنجش مهارت در گلستان ثبت‎نام کرده‎اند که از این تعداد یک هزار و 351 مرد و  مابقی آن را زنان تشکیل می‎دهند.
وی از متقاضیان درخواست کرد که یک ساعت قبل از آغاز آزمون در محل حوزه مربوطه با همراه داشتن کارت داوطلبی و کارت شناسایی حضور یابند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول