اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برگزاری المپیاد تخصصی آتش‌نشانان شرکت ملی گاز:

برگزاری المپیاد آتش‌نشانان سبب ارتقای توان فنی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری سومین المپیاد تخصصی آتش‌نشانان شرکت ملی گاز ایران گفت: برگزاری این المپیاد عامل گسترش ارتباط و برقراری هماهنگی بین نیروها بوده و به تبادل اطلاعات و ارتقای توان فنی آنها نیز کمک می‌کند.

برگزاری المپیاد آتش‌نشانان سبب ارتقای توان فنی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد کهولی صبح امروز در حاشیه اختتامیه سومین المپیاد تخصصی آتش‌نشانان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموعه این شرکت تمام امکانات خود را به‌منظور میزبانی مناسب سومین المپیاد تخصصی آتش‌نشانان به‌کارگرفت.
مسئول برگزاری سومین المپیاد تخصصی آتش‌نشانان بیان داشت: به‌منظور رسیدن به این هدف، سعی‌کردیم تمام امکانات رفاهی مورد درخواست مهمانان را فراهم کنیم و نسبت به دو دوره گذشته وضعیت مطلوب‌تری داشته‌باشیم.
رئیس واحد آتش‌نشانی شرکت پالایش گاز شهیدهاشمی‌نژاد ادامه داد: این دوره از رقابت‌ها به‌لحاظ فنی از کیفیت بالایی برخوردار بود که دلیل این ادعا، رقابت حساس و نزدیک بین ورزشکاران رشته‌های گوناگون بود.
کهولی بیان داشت: نخستین رقابت نشان‌داد که تیم‌ها با آمادگی کامل و تمرینات بلندمدت پا به این رقابت‌ها گذاشته و هدف همه ورزشکاران شرکت‌کننده نیز کسب مقام قهرمانی است که البته این امر جذابیت و هیجان مسابقات را افزایش‌داد.
وی تاکید کرد: داوران این مسابقات از مشهورترین داوران رقابت‌های آتشنشانان کشور بودند؛ ضمن اینکه نسبت به دو دوره گذشته، شاهد کمترین اعتراض به داوری بودیم.
وی تصریح کرد: این‌گونه المپیادها، ضمن اینکه شادابی و طراوت را در بین آتش‌نشانان افزایش می‌دهد، عامل گسترش ارتباط و برقراری هماهنگی بین نیروهاست.
کهولی با بیان اینکه یکی از فاکتورهای مهم آتش‌نشانی آمادگی جسمانی است، افزود: تلاش و تمرین برای شرکت در این المپیادها، سبب بهبود شرایط فیزیکی آتش‌نشانان می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول