اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول اداره تربیت پاسداری سپاه:

سپاه در آموزش فنی و تخصصی به سربازان پیشگام است

خبرگزاری فارس: مسئول اداره تربیت پاسداری سپاه گفت: با توجه به دستورالعمل‌های صادره و همچنین تاکید فرمانده‌هان سپاه، کسانی که در این نهاد به انجام خدمت سربازی نائل می‌شوند، مورد آموزش فنی و تخصصی قرار خواهند گرفت.

سپاه در آموزش فنی و تخصصی به سربازان پیشگام است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابی‌طالب(ع)، بهروز خادم الحسینی امروز در کارگاه توجیهی و تربیتی سرگروه‌های ناصرین سپاه علی بن ابی طالب(ع) در حسینیه ثارالله ستاد سپاه استان قم، اظهار داشت: سپاه پاسداران علاوه بر افزایش بصیرت سیاسی و اعتقادی سربازان، در زمینه دانش افزایی آنان نیز تلاش‌های فراوانی داشته و با عقد قرار داد با آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، در راستای تربیت سربازان فنی و متخصص تلاش می‌کند.
وی با اشاره به اهداف تشکیل گروه‌های ناصرین در میان سربازان گفت: سربازان در گروه‌های پنج تا 14 نفره با سرگروهی یکی از پاسداران در طول هفته دارای جلساتی با موضوعات مختلف هستند که در کنار این جلسات، کلاس‌های ورزشی و اردوهایی نیز برای آنان برگزار می‌شود.
مسئول اداره تربیت پاسداری سپاه افزود: سپاه پاسداران با تشکیل گروه‌های ناصرین در میان سربازان در زمینه تربیت جوانان متعهد انقلابی تلاش می‌کند.
وی ادامه داد: تقویت ایمان، افزایش بصیرت، حل مشکلات و کادر سازی از جمله اهداف تشکیل گروه‌های ناصرین است.
خادم الحسینی همچنین به حوادث پس از انتخابات 88 اشاره کرد و گفت: مهمترین سلاح برای مقابله با جنگ نرم، بصیرت است.
وی با اشاره به ادعای واهی آمریکا مبنی بر طرح ترور سفیر عربستان در آن کشور، بیان کرد: یکی از نظریه‌های غرب در بحث تبلیغات این است که هر چقدر دروغ بزرگ‌تر باشد برای مردم قابل قبول‌تر است و آمریکا با توجه به همین نظریه، این سناریو طرح ترور سفیر عربستان را مطرح کرده است.
وی افزود: این‌بار نیز توطئه شوم دشمن خنثی خواهد شد زیرا اسنادی در اختیار ایران است که به خوبی این دروغ بزرگ را افشا می‌کند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول