اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل خبر داد:

شناسایی و احصای90 درصد سوابق بیمه‌شدگان در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: تاکنون کار شناسایی و احصای بیش از 90 درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در این استان انجام شده است.

شناسایی و احصای90 درصد سوابق بیمه‌شدگان در اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی وفادار صبح امروز در گردهمایی مدیران و کارشناسان تامین اجتماعی در اردبیل اظهار داشت: با این اقدام که در سطح کشور از فعالیت‌های پیشرو و قابل توجه است، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به بیمه‌شدگان هستیم و در کمترین زمان می‌توانیم سوابق بیمه‌ای آنها را در اختیارشان قرار دهیم.
وی با یادآوری اینکه ادامه این وضعیت تا رسیدن به سقف 100 درصدی سوابق بیمه شدگان ادامه دارد، گفت: اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل از لحاظ شناسایی و احصا و ساماندهی سوابق بیمه‌شدگان در رتبه دوم کشوری قرار دارد.
این مسئول با بیان اینکه این کار در مرکز استان اردبیل به دلیل حجم زیاد بیمه‌شدگان و مستمری بگیران نسبت به سایر مناطق از دقت و ظرافت کاری ویژه و سنگینی برخوردار بوده است، بیان داشت: بیمه‌شدگان ما امروز می‌توانند در کمترین فرصت زمانی با مراجعه به شعب مختلف از سوابق بیمه‌ای خود در صورت نیاز اطلاع یافته و پرینت دریافت کنند.
وی با بیان اینکه دو درصد افزایش را در طرح ساماندهی سوابق بیمه شدگان شاهد بودیم، افزود: تاکنون بیش از 435 میلیون روز سابقه بیمه‌شدگان شناسایی، احصا و ساماندهی شده است.
وفادار از رتبه اول کشوری استان اردبیل در صدور سوابق بیمه‌شدگان با همت و تلاش شعب تامین اجتماعی خبر داد و گفت: بیش از 66 هزار فقره کارنامه سوابق بیمه‌شدگان استان اردبیل در نیمه اول امسال صادر شده است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل، مدیران را به ارائه خدمات مناسب‌تر به بیمه‌شدگان به ویژه در حوزه خدمات اداری تامین اجتماعی دعوت و خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی فعالیت بخش درمان با همکاری و هماهنگی نزدیک با این مدیریت تلاش می‌کنیم تا بیمه‌شدگان با برخورداری از بهترین خدمات از این سازمان و صندوق رضایت کامل و کافی را داشته باشند.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به ارائه خدمات مختلف اعم از خدمات مقطعی، میان مدت و کوتاه مدت، تصریح کرد: تامین اجتماعی استان اردبیل در نیمه اول سال جاری بیش از 480 میلیارد و 500 میلیون ریال به بیمه‌شدگان خدمات کوتاه مدت و بلند مدت ارائه کرده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل با برشمردن بخشی از این خدمات اضافه کرد: ما این کمک‌ها را به بیمه شدگان در قالب غرامت نقص عضو بر اثر حوادث ناشی از کار، کمک هزینه بلاعوض ازدواج، پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری، بارداری، اروتز و پروتز، هزینه کفن و دفن به بازماندگان متوفیان و ... انجام دادیم.
وفادار ادامه داد: در کنار این خدمات کوتاه مدت و پرداخت هزینه‌های کوتاه مدت به بیمه‌شدگان ما در قالب هزینه‌های بلند مدت نیز بیش از 450 میلیارد ریال در قالب مستمری بازنشستگی، از کار افتادگی و مستمری بازماندگان به بیمه‌شدگان پرداخت کردیم.
وی از کاهش هشت درصدی پرداختی‌ها در قالب هزینه‌های بلند مدت خبر داد و بیان داشت: به رغم این کاهش ما در قالب بیمه بیکاری با افزایش پرداختی 15 درصدی در نیمه اول امسال مواجه بودیم و این به دلیل بیکار شدن تعدادی از بیمه‌شدگان بوده که در قالب کارگاه‌های تولیدی و صنعتی مشغول فعالیت بوده و به عناوین مختلف از کار بیکار شده‌اند.
مدیر‌کل تامین اجتماعی استان اردبیل تعامل نزدیک تامین اجتماعی استان را با مسئولان کارگاه‌ها و کارخانه‌های استان در پرداخت به موقع حق بیمه کارگران و کارمندان یادآور شد و گفت: ما در نیمه اول سال تلاش کردیم با رایزنی‌های مختلف بدهی ادارات، کارگاه‌ها و کارخانه‌ها را به تامین اجتماعی کاهش داده و همچنان این روند در نیمه دوم سال نیز پیگیری می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وفادار در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: تامین اجتماعی به عنوان یک نهاد فراگیر که بیش از نیمی از جمعیت استان اردبیل را اعم از بیمه‌شدگان اصلی و تبعی زیرپوشش ارائه خدمات متنوع قرار داده، آماده تعامل با دستگاه‌های اجرایی است تا خدمات بیمه تامین اجتماعی به شکل نوین و با تجهیزات مدرن انجام شود.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول