اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان:

بازنشستگی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی منوط به درخواست آنهاست

خبرگزاری فارس: مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: بازنشستگی بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی منوط به درخواست آنها است و در صورت درخواست این افراد برای بازنشستگی سازمان نسبت به این موضوع اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

بازنشستگی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی منوط به درخواست آنهاست
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی ‌اصغر دادخواه پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های این سازمان اظهار داشت: بازنشستگی سه گروه از بیمه‌شدگان این سازمان از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این سازمان محسوب می‌شود که این موضوع از امروز در سطح استان آغاز شده است.
وی به اجرای بند 91 قانون بودجه 90 تمام کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به این قانون سازمان تأمین اجتماعی از امروز بازنشستگی سه گروه را انجام می‌دهد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان با اشاره به افرادی که مشمول این قانون قرار می‌گیرند، تصریح کرد: در گروه نخست مردان با 60 سال سن و زنان با 55 سال سن و حداقل پرداخت 10 سال حق بیمه می‌توانند تقاضای بازنشستگی خود را به این سازمان ارائه بدهند.
وی با اشاره به اینکه گروه دوم افرادی هستند که از شرایط سنی مشابه با گروه نخست برخوردار هستند، اضافه کرد: در صورتی که سابقه پرداخت حق بیمه توسط این افراد کم‌تر از 10 سال است می‌‌توانند با پرداخت حق بیمه خود تا سقف 10 سال مشمول طرح بازنشستگی قرار ‌گیرند.
دادخواه با اشاره به گروه سوم شامل بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی که در کمیسیون‌های پزشکی این سازمان در سال‌های گذشته به صورت کلی از کار افتاده شده‌اند، تاکید کرد: این افراد بدون قید شرایط سنی و با مراجعه به شعب این سازمان نسبت به بازنشستگی خود اقدامات لازم  را انجام بدهند.
وی بیان داشت: بازنشستگی بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی منوط به درخواست آنها است و در صورت درخواست این افراد برای بازنشستگی سازمان نسبت به این موضوع اقدامات لازم را انجام می‌دهد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول