اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

پرداخت مطالبات از تامین اجتماعی به روز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه زمان پرداخت مطالبات از تامین اجتماعی روندی کاهشی دارد، گفت: به روز کردن این پرداخت‌ها در دستور کار سازمان قرار دارد.

پرداخت مطالبات از تامین اجتماعی به روز می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رحمت‌الله حافظی شامگاه چهارشنبه در دیدار با استاندار کردستان، اظهار داشت: تاخیر در پرداخت مطالبات از سازمان تامین اجتماعی در سال‌های اخیر با روندی کاهشی از 9 به 4 ماه رسیده و در نظر داریم در سال آینده در راستای به روز کردن پرداخت‌ها نیز اقدام کنیم.
وی با ابراز خرسندی از حضور در کردستان با ارائه گزارشی از عملکرد سازمان تامین اجتماعی در کشور و استان، افزود: در حال حاضر بیش از 40 درصد از جمعیت کشور از خدمات بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند بوده و این سازمان با 400 شعبه بیمه‌ای، 70 بیمارستان و بیش از 200 کلینیک تخصصی با یک میلیون و 500 هزار کارفرما ارتباط مستقیم دارد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اعلام اینکه سازمان تامین اجتماعی هم‌اکنون 47 هزار نفر طرف قرارداد(پزشک، داروساز و غیره) دارد، گفت: در سال گذشته بیش از 9 هزار و 800 میلیارد ریال وصولی این سازمان از ارگان‌ها و مراکز مختلف بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به شفاف‌سازی برنامه‌ها و فعالیت‌های مالی تامین اجتماعی را یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان اعلام و تصریح کرد: در این راستا یک‌هزار و 835 حساب بانکی تبدیل به یک حساب واحد به منظور وصول تمامی درآمدهای سازمان شده‌اند.
حافظی همچنین از فراهم شدن امکان دسترسی بیمه‌شدگان به سوابق بیمه‌ای خود خبر داد و گفت: برای 10 میلیون بیمه شده اصلی در کشور این امکان فراهم شده است که با وارد کردن کد بیمه، کد ملی و سریال شناسنامه از سوابق بیمه‌ای خود در نزد کارفرما اطلاع یابند.
وی خاطرنشان کرد: این مهم از تضییع حقوق این افراد توسط برخی افراد غیرمسئول جلوگیری خواهد کرد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه از استان کردستان به‌عنوان استانی شهیدپرور و فرهنگی نام برد و افزود: این استان دارای استعدادها و توانایی‌های بسیار خوبی به ویژه از نظر نیروی انسانی توانمند است.
حافظی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم کردستان با توجه به مساعدت‌های دولت و تلاش مسئولان و مردم این استان هرچه سریع‌تر پله‌های ترقی را بپیماید.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول