اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عقیدتی ـ سیاسی تامین اجتماعی جنوب کشور خبر داد:

اختصاص 3 میلیارد تومان برای فعالیت‌های فرهنگی بازنشستگان تامین اجتماعی

خبرگزاری فارس: مسئول عقیدتی- سیاسی تامین اجتماعی جنوب کشور از اختصاص سه میلیارد تومان اعتبار برای انجام فعالیت‌های فرهنگی ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی در کل کشور خبر داد.

اختصاص 3 میلیارد تومان برای فعالیت‌های فرهنگی بازنشستگان تامین اجتماعی
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهدی بال‌نشین صبح امروز در حاشیه برگزاری کنگره سراسری قرآن، کتاب بیداری در بوشهر اظهار داشت: با توجه به مشکلات کلانشهرها اما فعالیت‌های صورت گرفته برای بازنشستگان در این مناطق نتایج خوبی داشته است.
وی تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی خوبی در بوشهر برای بازنشستگان نیروهای مسلح انجام شده و حضور حدود هزار نفر در کنگره قرآن کتاب بیداری موید این مطلب است.
مسئول عقیدتی ـ سیاسی تامین اجتماعی جنوب کشور اضافه کرد: اعتبارات اختصاص یافته برای فعالیت‌های فرهنگی بازنشستگان در سال جاری مطلوب بوده و نتایج مثبتی نیز داشته است.
بال‌نشین از اختصاص سه میلیارد تومان اعتبار برای انجام فعالیت‌های فرهنگی ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی در کل کشور خبر داد.
رئیس اداره بازنشستگی نیروهای مسلح استان بوشهر نیز در این جلسه گفت: 25 میلیون تومان اعتبار برای برگزاری کنگره قرآن، کتاب بیداری مصوب شده که تاکنون 10 میلیون تومان آن اختصاص یافته است.
عبدالعظیم حق‌پناه افزود: کنگره سراسری قرآن، کتاب بیداری امروز با حضور یک‌هزار نفر در مصلی نماز جمعه بوشهر برگزار می‌شود.
وی با اشاره به تشکیل چهار کارگروه تخصصی در این کنگره تصریح کرد: کارگروه‌های برنامه‌ریزی و محتوا، جمع آوری اطلاعات و دبیرخانه، تبلیغات و اطلاع رسانی و کارگروه هماهنگی مالی، پشتیبانی و تدارکات در برگزاری این کنگره فعالیت می‌کنند.
رئیس اداره بازنشستگی نیروهای مسلح استان بوشهر بیان کرد: جمع‌آوری اطلاعات فعالان و علاقمندان قرآنی بر اساس نمونه برگ تخصصی، جمع آوری آثار تالیفات فعالان و علاقمندان قرآنی و برگزاری نمایشگاه از جمله راهکارهای اجرایی تحقق اهداف این کنگره است.
حق‌پناه افزود: غنی سازی نشریه آفتاب مهر از طریق راه‌اندازی بخش قرآنی نشریه با مشارکت پیشکسوتان نیز از دیگر اهداف این کنگره است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول