اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به مناسبت هفته ولایت صورت گرفت؛

برگزاری نخستین دوره مسابقات ورزشی کارکنان زندان فردوس

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته ولایت، نخستین دوره مسابقات ورزشی خانواده‌های کارکنان زندان شهرستان فردوس برگزار شد.

برگزاری نخستین دوره مسابقات ورزشی کارکنان زندان فردوس
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس رئیس اداره زندان شهرستان فردوس دوشنبه‌شب در این مسابقات هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را تلاش در راستای تقویت جسم و روح و همچنین آمادگی جسمانی خانواده‌ها عنوان کرد.
سیدمحمدرضا موسوی‌ثانی با اشاره به اینکه در اسلام بر ورزش تاکید فراوانی شده است، گفت: ورزش در هر خانواده ایرانی به عنوان یک اصل در زندگی است.
وی افزود: وقتی در خانواده‌ها ورزش نهادینه شود، کسالت و تنبلی رخت بر می‌بندد و به همان نسبت، انرژی بیشتری در کار و زندگی مشاهده می‌شود.
مسئول فرهنگی زندان فردوس نیز هدف اصلی برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان زندان فردوس را دوری از رخوت و سستی در جسم و روح عنوان کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد دهقان گفت: در این دوره از مسابقات خانواده‌های 22 نفر از کارکنان اداره زندان در مسابقات دارت شرکت می‌کنند.می‌طلبد که با نگاهی جامع و علمی، مقوله ورزش کارکنان و خانواده‌های آنها پیگیری شود.
مشاور فرماندار و مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری فردوس نیز در این مراسم، تدبیر مسئولان اداره زندان در راستای برگزاری مسابقات ورزشی خانواده‌های کارکنان را ستود و از ریاست زندان شهرستان فردوس در راستای برنامه‌ریزی ورزشی خانواده‌های کارکنان قدردانی کرد.
ثریا پری دولت‌آبادی ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد حضور هدفمند و سازماندهی شده خانواده‌های کارکنان زندان در عرصه‌های ورزشی باشیم.
در این دوره از مسابقات که در محل استادیوم ورزشی شهید درخشان شهرستان فردوس برگزار شد، خانواده‌های کارکنان در رشته ورزشی دارت به رقابت پرداختند و در پایان نیز از نفرات برتر تجلیل شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول