اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار خبر داد:

افزایش فضاهای ورزشی در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از افزایش فضاهای ورزشی روباز و سرپوشیده در این شهرستان خبر داد.

افزایش فضاهای ورزشی در فریدونکنار
فرشید قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار در مورد برنامه‌های بلندمدت برای ارتقای ورزش فریدونکنار اظهار داشت: ورزش یک فعالیت برجسته اجتماعی است که در بین مقولات فرهنگی از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.
وی در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه اعتبارات ورزشی شهر آیا قابل مقایسه با برنامه‌ها و حجم ورزشکاران است، گفت: با توجه به واگذاری اماکن ورزشی شهرستان در راستای اجرای ماده 88 چون میزان درآمد شهرستان پایین است، برگشت درآمدها نیز کفاف هزینه‌های ورزش شهرستان را نمی‌کند که در آینده اداره ورزش و جوانان شهرستان با کمک و استعانت از مدیرکل ورزش، فرماندار، شورای شهر و شهرداری، خیرین ورزشیار و نماینده مجلس کمبود اعتبارات را جبران می‌کنیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار افزود: قهرمانان واقعی شهیدان اسلام‌اند و امثال حاج بصیر قهرمان واقعی در عرصه ورزش و حمیت هستند که جایشان واقعا خالی است البته همواره نامشان زنده و یادشان جاری است و در همین راستا برنامه‌های ورزشی ما در یک شهر بسیار مذهبی و معتقد همیشه با نام شهدا بوده و هست.
به گفته قدیمی، ورزش امری مهم در تحول اجتماعی و ابزاری کاربردی در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است که البته در کنار ورزش توجه به اخلاق اسلامی و الگوهای دینی مسئله‌ای مورد نیاز و ضروری است.
وی بیان کرد: همچنین رسیدگی به وضعیت و مشکلات هیئت‌های ورزشی با نگاهی مثبت لازم است و باید انجام شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار از افزایش تعداد ورزش‌کاران سازمان یافته، افزایش فضاهای ورزشی روباز و سرپوشیده، توسعه ورزش در ابعاد فرهنگی ساماندهی هیئت‌های ورزشی منطقه خبر داد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول