اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ملارد:

جوانان الگویی بهتر از شهدا ندارند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان ملارد گفت: شهدا برترین الگوهای نسل امروز هستند.

جوانان الگویی بهتر از شهدا ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، محمد قدیری بعدازظهر امروز در مراسم یادواره 36 هزار دانش‌آموز شهید که با حضور دانش‌آموزان بسیجی شهرستان ملارد در فرهنگسرای بعثت بخش صفادشت این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: باید آرمان‌ها و اهداف شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس را برای نسل امروز بازگو کرد و آنان را ترغیب به ادامه راه شهدا کرد.
وی افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با دلاورمردی و شجاعت در برابر دشمنان ایستادگی کرده و با نثار جان خود اجازه ندادند که حتی ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.
این مسئول ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز مهمترین وظیفه‌ای است که باید از سوی مسئولان انجام شود.
قدیری افزود: نباید اجازه دهیم که آرمان‌ها و اهداف شهدا به دست فراموشی سپرده شود بلکه باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی گامی اساسی در جهت ترویج این مهم برداریم.
این مسئول شجاعت، ایمان، ولایتمداری و اخلاص را از مهمترین شاخصه‌های بارز در رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس عنوان و گفت: این خصوصیات نیز باید در بین جوانان و نوجوانان امروز نهادینه شود.
وی تأکید کرد: امروز دشمن با توطئه‌های مختلف در نظر دارد تا ایمان و اعتقادات جوانان امروز را خدشه‌دار کند و با برنامه‌های ضد فرهنگی و تهاجمات فرهنگی قصد دارد تا به اهداف شوم خود نزدیک شود.
قدیری اظهار داشت: این همان جنگ نرمی است که مقابله با آن به درایت و هوش بالا نیاز دارد.
وی افزود: البته آگاهی و هوشیاری جوانان و نوجوانان امروز در عرصه‌های مختلف بارها و بارها ثابت کرده است که آنان دست دشمنان را خوانده‌اند و هیچگاه در مقابل خواسته دشمنان تسلیم نخواهند شد.
فرمانده سپاه شهرستان ملارد گفت: تلاش دشمنان برای رسیدن به اهداف شومشان بی‌نتیجه است و باید گفت آنها مانند همیشه شکست خورده این میدان خواهند شد.
قدیری در ادامه برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز را مهم ارزیابی کرد و گفت: برگزاری این یادواره‌ها نقش اساسی در بازگو کردن اهداف رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس دارد و می‌تواند جوانان و نوجوانان را با این اهداف آشنا و مأنوس سازد.
به گفته وی شهرستان ملارد در دوران هشت سال دفاع مقدس 230 شهید را به اسلام و انقلاب اهدا کرده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول