اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی زاهدان خبر داد:

تهیه مستند و فیلمنامه شهدای دانش‌آموز در زاهدان

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی زاهدان گفت: مستند و فیلمنامه زندگی شهدای دانش‌آموز در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و انتقال آن به نسل‌های بعدی انقلاب تهیه می‌شود.

تهیه مستند و فیلمنامه شهدای دانش‌آموز در زاهدان
 به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان‌و‌بلوچستان، حبیب حاجی‌حسینی اظهار کرد: در راستای گرامیداشت چهارمین روز ازهفته بسیج دانش‌آموزی جمعی از اعضای سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه شهرستان زاهدان از خانواده معظم شهیدان محمود و حسین اکبریان دیدار و دلجویی کردند.
وی با اشاره به مقام و جایگاه بالای شهدا نزد خداوند از شهدا به عنوان الگوهای موثر در بین جوانان و نوجوانان نام برد و گفت: سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه زاهدان با شناسایی شهدای دانش‌آموز در سطح شهرستان در نظر دارد مستند و فیلمنامه زندگانی این بزرگ مردان انقلاب را در راستای توسعه وترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به  نسل‌های  بعدی انقلاب تهیه کند.
وی با اشاره به اینکه افراد جامعه میراث‌دار خون شهدا هستند، افزود: شهیدان محمود و حسین اکبریان از دانش‌آموزان فعال در دبیرستان امام خمینی (ره)شهرستان زاهدان بوده‌اند که با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل به فیض شهادت نائل گشته‌اند.
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی زاهدان عنوان کرد: شهید محمود اکبریان در عملیات کربلای 5 منطقه شلمچه در تاریخ20/4/67 و شهید حسین اکبریان‌ در عملیات و‌الفجر 4 منطقه مریوان در تاریخ 3/8/67 به مقام رفیع شهادت نائل آمده‌اند.
در ادامه از خانواده معظم شهیدان اکبریان تجلیل و به رسم یادبود هدایایی اهدا شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول