اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کهریزک؛

کارخانه ابر و اسفنج طعمه حریق شد

خبرگزاری فارس: کارخانه تولیدی ابر و اسفنج که در کهریزک طعمه حریق شده بود با تلاش آتش نشانان مهار شد.

کارخانه ابر و اسفنج طعمه حریق شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی آتش‌نشانی تهران، کارخانه ابر و اسفنج در کهریزک آتش گرفت و در ادامه با تلاش آتش‌نشانان تهرانی و آتش نشانی کهریزک مهار و کاملا خاموش شد.
به دنبال درخواست کمک و همکاری آتش نشانی کهریزک برای مهار آتش سوزی بزرگی که در محدوده این منطقه رخ داده بود، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 50 این سازمان که نزدیک‌ترین ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه است را راهی محل حادثه در جاده واوان، به سمت شورآباد، بعد از کهریزک کرد.
فرمانده ایستگاه 50 در این ارتباط گفت: آتش نشانان بی‌درنگ با کشیدن چندین رشته لوله آبرسان اقدام به مهار شعله‌های سرکش آتش کرده و پس از دو ساعت تلاش بی وقفه و کمک رسانی به آتش نشانی کهریزک سرانجام این آتش سوزی گسترده را مهار و به طور کامل خاموش کردند.
محمود فتحی نژاد افزود: چون مواد و اقلام موجود در این کارخانه از جمله ابر و اسفنج و مواد اولیه و ... به شدت اشتعالزا است به این خاطر شعله‌های آتش در همان لحظات اولیه وقوع آن به سرعت و در مدت کوتاهی گسترش یافت.
وی در مورد علت این حادثه اظهار داشت: محل آتش سوزی در محدوده آتش نشانی کهریزک واقع است به این دلیل علت بروز این حادثه و هم چنین میزان خسارات وارده از طرف کارشناسان آتش نشانی این شهر بررسی می‌شود.
فرمانده ایستگاه 50 در پایان تصریح کرد: در این آتش سوزی به هیچ کس آسیب جانی نرسید.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول