اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سرپرست پالایشگاه امام خمینی شازند؛

آتش‌سوزی و انفجار در پالایشگاه شازند تکذیب شد

خبرگزاری فارس: سرپرست پالایشگاه امام خمینی شازند با اشاره به اینکه هیچ اتفاق و مشکل خاصی در این پالایشگاه رخ نداده گفت: در واقع نه آتش سوزی و نه انفجاری در کار بوده و همه این مسائل شایعه‌ است و تکذیب می‌‌شود.

آتش‌سوزی و انفجار در پالایشگاه شازند تکذیب شد
مجید رجبی‌کهریزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در قسمت‌های طرح و توسعه پالایشگاه در واحدهایی که پیمانکاران در حال کارکردن هستند و هنوز این قسمت‌ها عملیاتی نشده، تست و آزمایش‌هایی برای اطمینان و آمادگی برای تحویل به کارفرما انجام می‌شود.
وی عنوان کرد: امروز هم مثل همیشه پیمانکاران برای تست در همین بخش ها که هنوز عملیاتی نشده در حال انجام کار بودند که در یک بخش بر اثر جمع شدن مقداری گس، درب کمپ جاکن می‌شود که در واقع نه آتش سوزی در کار بوده و نه انفجاری رخ داده و خدا را شکر هیچ اتفاق خاصی هم بوجود نیامده است.
سرپرست پالایشگاه امام خمینی شازند با اشاره به اینکه این خبرهای کذب باعث ملتهب شدن جو پالایشگاه و به وجود آوردن مسائل حاشیه‌ای می شود اذعان داشت: این اتفاقات در حین کار و تست قابل پیش‌بینی و عادی است و ارزش خبری ندارد.
در طرح توسعه پالایشگاه که پیمانکاران در حال انجام کارهای فیزیکی هستند قبل از تحویل کارها تست‌هایی را برای آزمایش نهایی انجام می‌دهند که گاها اتفاقاتی پیش می‌آید و این کاملا عادی است و پالایشگاه مانند گذشته و بدون هیچ مشکلی با تمام توان در حال خدمت به کشور است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول