اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار فرون‌آباد خبر داد:

تشکیل ستاد مدیریت بحران در فرون‌آباد

خبرگزاری فارس: شهردار فرون آباد از تشکیل ستاد مدیریت بحران شهرداری خبر داد و گفت: در راستای سازماندهی مطلوب شهر و آمادگی لازم در مواقع بحرانی این ستاد در شهرداری تشکیل شد.

تشکیل ستاد مدیریت بحران در فرون‌آباد
علی بندعلیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به اهمیت آمادگی شهرداری برای مقابله با مواقع اضطراری و بحران اظهار داشت: بحران در حقیقت یک فشار زایی روانی‌‌ اجتماعی بزرگ و ویژه است که سبب در هم شکسته شدن انگاره‌های متعارف زندگی و واکنش‌های اجتماعی می‌شود و با آسیب‌های جانی و مالی، تهدیدها و خطرها، نیازهای تازه‌ای را به وجود می‌آورد.
شهردار فرونآباد افزود: مدیر بحران باید به دنبال راه کارهایی برای کاستن ابعاد بحران باشد و به عبارت دیگر آثار هر عامل را با پارامترهای دیگر سنجد و پس از تحلیل نسبت به حل آن بکوشد و بتواند به آشفتگی ذهنی خویش در کوتاهترین مدت نظم بخشد. 
وی در ادامه با بیان اینکه توجه به حقوق شهروندان باید اولویت فعالیت‌های شهرداری باشد، بیان کرد: توجه به پرداخت مطالبات و حق و حقوق شهروندان در اولویت اصلی فعالیت‌های شهرداری قرار گیرد. 
علیان بر لزوم توجه به مطالبات قانونی شهروندان از سوی شهرداری تاکید کرد و گفت: شهرداری به عنوان نهادی مردمی و البته خدماتی، در قبال مطالبات شهروندان مسئول است.
شهردار فرونآباد در ادامه تاکید کرد: شهرداری فرونآباد به عنوان خدماتیترین دستگاه اجرایی شهر با انبوهی از خدمات و وظایف محوله به دنبال جلب حداکثری رضایت‌مندی شهروندان است و مدیریت این مجموعه همواره بر لزوم توجه به پرداخت مطالبات قانونی شهروندان تأکید داشته است.
علیان گفت: پرداخت به موقع مطالبات و حق و حقوق قانونی شهروندان طی این مدت کوتاه از تأسیس شهرداری در رأس وظایف شهرداری بوده و موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم آورده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول