اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان تأکید کرد:

لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی برای مدیریت بحران

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان بر همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان و برنامه‌ریزی مناسب برای مدیریت بحران در فصل زمستان تأکید کرد.

لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی برای مدیریت بحران
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق ظهر امروز در در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان همدان اظهار کرد: خوشبختانه با وجود بارندگی‌های زیاد در طی چند روز اخیر به دلیل مدیریت‌های خوبی که صورت گرفت ما با حداقل مشکل مواجه بودیم.
وی گفت: به لطف خدا طی چند روز گذشته میزان 100 تا 150 میلیمتر بارش را در سطح شهرستان داشتیم که این امر بسیار مطلوب است.
فرماندار شهرستان همدان ابراز امیدواری کرد با تمهیداتی که امسال در زمینه بحران‌های زمستانی انجام می‌گیرد، شهروندان با کمترین مشکلات مواجه باشند.
وی خواستار همراهی و هماهنگی در میان سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان به منظور مدیریت بحران در فصل زمستان شد.
مدیر اداره راه و ترابری شهرستان همدان نیز گفت: ما امسال یک هزار و 100 کیلومتر راه را زیر پوشش خود قرار داده‌ایم و به منظور مدیریت بحران در فصل زمستان 120 دستگاه سنگین، نیمه سنگین و سبک  را در شش راهدارخانه مستقر کرده‌ایم.  
محمد آقامحمدی افزود: حدود 20 هزار تن شن و نمک خریداری شده و علاوه بر نیروهای موجود امسال ما تعداد 65 نفر نیروی فصلی را نیز به کار گرفته‌ایم.
معاون خدمات شهری شهرداری همدان نیز گفت: به منظور انجام برنامه‌های عملیات زمستانی ستادهای خاصی را تشکیل داده‌ایم و علاوه بر ستادهای اصلی تعداد شش ستاد فرعی را نیز خواهیم داشت.
احمد جعفرپور افزود: شهرداری همدان 120 دستگاه ماشین سنگین، نیمه سنگین و سبک را به منظور جمع‌آوری برف پیش‌بینی کرده که در صورت نیاز این تعداد را افزایش خواهیم داد.
وی گفت: میزان 2 هزار تن نمک و 500 تن ماسه خریدار شده که برحسب نیاز این مقدار را افزایش می‌دهیم تا با مشکلی مواجه نباشیم.
معاون خدمات شهری شهرداری همدان در پایان سخنانش ابراز کرد: تعداد 100 باکس زباله برای استفاده عموم و 230 دستگاه اتوبوس به منظور حمل و نقل آسان شهروندان در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول