اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس تبلیغات اسلامی گرمی:

اقامه نماز جماعت بهترین ترک منکرات است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی گفت: توسعه و ترویج اقامه نمازهای روزانه به صورت جماعت بزرگ‌ترین مقابله با منکرات و مفاسد اجتماعی است.

اقامه نماز جماعت بهترین ترک منکرات است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گرمی اظهار داشت: هر چقدر به سمت برگزاری برنامه‌ها به شکل فراگیر و اجتماعی پیش برویم به همان میزان تاثیرگذاری آموزه‌های دینی و مکتب غنی اسلام در جامعه رونق گرفته و ترویج پیدا می‌کند.
وی با اعلام اینکه هم اکنون در نیمی از مساجد شهر گرمی نماز جماعت اقامه می‌شود گفت: باید به سمتی حرکت کنیم تا اقامه نماز جماعت رونق گرفته و ترویج حقیقی پیدا کند.
این مسئول ضرورت مشارکت آگاهانه و فراگیر را در احیای امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد و افزود: در ترویج این فریضه الهی نقش الگوی محوری بسیار مهم است به طوری که ما در رفتار مسئولان و مدیران دستگاه‌ها در ابتدای راه و در خودسازی افراد دیگر جامعه در مرحله بعدی دقت نظر و اهتمام جدی داشته باشیم.
رئیس تبلیغات اسلامی گرمی پایبندی به اصول و فروع دین و عقاید اسلامی را لازمه کار امر به معروف و نهی از منکر توصیف کرد و اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم برای حاکمیت اخلاق دینی و اسلامی در جامعه تلاش کنیم و در این زمینه وظیفه و رسالت مدیران و مسئولان بسیار خطیر و قابل توجه است.
موسوی با انتقاد از فراموشی برخی از معروفات و رونق گرفتن برخی از منکرات در جامعه گفت: نباید به چنین رویه‌ای اجازه رشد و تحرک دهیم چرا که در جامعه اسلامی به جای منکرات باید فرهنگ معروف رونق مضاعف‌تری پیدا کند تا سلامت جامعه بیش از هر زمان دیگر رونق پیدا کند.
این مسئول اضافه کرد: در کنار تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و دستگاه‌های اجرایی مختلف آنچه ضروری به نظر می‌رسد اهتمام خانواده‌ها به امر تربیت صحیح و برجسته کردن معروفات و دور کردن فرزندان از منکرات است که امیدواریم با توجه به دیرینه اعتقادات مذهبی و دینی مردم منطقه، آنها بتوانند در پرورش مکتبی موفق عمل کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول