اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در 6 ماهه نخست امسال؛

1991 مددجو در کهگیلویه و بویراحمد بیمه شدند

خبرگزاری فارس: سخنگوی اداره‌کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شش ماهه نخست امسال مبالغ لازم برای بیمه اجتماعی یک‌هزار و 991 مددجوی این استان پرداخت شده و این افراد بیمه شدند.

1991 مددجو در کهگیلویه و بویراحمد بیمه شدند
مصیب حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: در شش ماهه اول سال جاری مبلغ 3 میلیارد و 368 میلیون ریال برای بیمه یک‌هزار و 991 نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد در این استان توسط کمیته امداد پرداخت شده است.
سخنگوی کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های اجرایی این نهاد در خصوص معاونت حمایت و سلامت خانواده پیگیری بیمه‌های اجتماعی مددجویان تحت حمایت بوده که همواره مورد تاکید مسئولان کمیته امداد در این استان است.
وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص بیماران گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب ما باید تلاش کنیم یک بیمار به جز بیماری رنج دیگری نداشته باشد و در همین راستا گسترش بیمه‌های درمانی را در برنامه داریم.
حیدری بیان داشت: این طرح با اولویت  زنان سرپرست خانوار در حال اجرا است.
حیدری جامعه هدف کمیته امداد را افرادی شایسته دانست و تاکید کرد: همه کارکنان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای خدمت به این قشر از جامعه افتخار می‌کنند که در این زمینه برخورد مهربانانه و نرم با ارباب رجوعان و اقشار محروم جامعه مورد تاکید مدیریت این نهاد مقدس در کهگیلویه و بویراحمد است.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: گسترش طرح بیمه‌های اجتماعی مددجویان این استان در دستور کار است که به‌تدریج آمار مددجویان بیمه شده این نهاد افزایش خواهد یافت.
سخنگوی اداره‌کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبالغ لازم برای بیمه تامین اجتماعی یک‌هزار و 991 مددجوی این استان پرداخت شده و این افراد بیمه شدند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول