اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت عید قربان صورت می‌گیرد؛

برپایی 30 پایگاه کمیته امداد برای جمع‌آوری نذورات زنجانی‌ها

خبرگزاری فارس: سرپرست توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در راستای جمع‌آوری نذورات مردم در روز عید قربان کمیته امداد این استان اقدام به برپایی 30 پایگاه در سطح زنجان می‌کند.

برپایی 30 پایگاه کمیته امداد برای جمع‌آوری نذورات زنجانی‌ها
رضا حسنلو امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به منظور جمع‌آوری نذورات و هدایای نقدی و غیرنقدی همه دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح همه شهرستان‌های استان زنجان آمادگی دریافت این هدایا و نذورات را دارند.
وی خاطرنشان کرد: پایگاه‌های این نهاد یک روز قبل از عید قربان در سطح استان زنجان برپا می‌شود.
سرپرست توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اذعان داشت: مردم استان زنجان در صورت تمایل می‌توانند نذورات نقدی و غیرنقدی خود را یک روز قبل از عید قربان به پایگاه‌های بر پا شده تحویل دهند تا مسئولان این نهاد نیز بتوانند اقدام به توزیع نذورات در بین مددجویان کنند.
وی تصریح کرد: مسئولان کمیته امداد آمادگی توزیع نذورات در بین مددجویان را در روز عید قربان دارند.
حسنلو با بیان اینکه در سال گذشته نیز کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اقدام به جمع‌آوری نذورات مردمی کرده است، یادآور شد: میزان نذورات جمع‌آوری شده مردم در سال گذشته برابر با 74 میلیون و 627 هزار ریال بوده است.
وی اذعان داشت: میزان نذورات اعلام شده شامل نذورات نقدی و غیرنقدی مردم استان زنجان بود.
سرپرست توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همچنین یادآور شد: مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد واقع در خیابان سعدی، نیز به منظور جمع‌آوری نذورات مردمی حضور دارند.
وی همچنین با اعلام شماره حساب سیبای کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در نزد بانک ملی تصریح کرد: مردم استان زنجان در صورت تمایل می‌توانند وجوه نقدی خود را به شماره حساب 0104994000002 واریز کنند.
حسنلو همچنین با اعلام شماره تلفن‌های 3235350 و 3260002 اضافه کرد: مردم استان زنجان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با این شماره‌ها تماس بگیرند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه عید قربان یکی از بزرگ‌ترین اعیاد مسلمانان است، یادآور شد: شهروندان زنجانی می‌توانند با تحویل هدایای خود موجب شادی مددجویان این نهاد شوند.
سرپرست توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه برگزاری چنین مراسمی هر سال با استقبال خوبی از سوی مردم استان زنجان مواجه می‌شود، اضافه کرد: امسال نیز مردم استان زنجان با تحویل هدایا و نذورات خود می‌توانند مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان را در این امر یاری کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول