اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

برای نیمی از اعتبارات صندوق توسعه ملی تصمیم‌گیری شد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نیمی از اعتبارات صندوق توسعه ملی برای طرح‌ها تصمیم‌گیری شد.

برای نیمی از اعتبارات صندوق توسعه ملی تصمیم‌گیری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، موسی‌الرضا ثروتی در نشست ستاد تسهیل واحدهای صنعتی و معدنی خراسان شمالی اظهار داشت: بر این اساس از 25 میلیارد دلار اعتبارات صندوق توسعه ملی تاکنون 12 میلیارد ریال تصمیم گیری شده است.
وی از صنعت‌گران و سرمایه‌گذاران طرح‌های صنعتی خراسان شمالی خواست تا برای اختصاص تسهیلات ارزی طرح‌های خود را سریع‌تر ارائه کنند.
ثروتی با اشاره به اینکه برای حل مشکلات واحدهای صنعتی استان اخیراً نشستی با وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، افزود: عمده مشکلات واحدهای صنعتی مربوط به سرمایه در گردش و ارائه تسهیلات است که باید مسئولان استان برای حل این مشکلات تدبیر و چاره اندیشی کنند.
نماینده مردم شهرستان‌های؛ بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی توسعه استان و حل مشکل بیکاری را در گرو حمایت از تولید و سرمایه‌گذاران عنوان کرد و گفت: نمایندگان مجلس استان نیز برای پیگیری مشکلات سرمایه‌گذاران آمادگی دارند.
وی با اشاره به اینکه بر اساس ماده 180 برنامه پنجم توسعه 2 هزار و 531 میلیارد تومان در چهار بخش باید هزینه شود، تصریح کرد: از این میزان 750 میلیارد تومان برای تأمین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی و توسعه سرمایه‌گذاری اختصاص یافته است که به زودی سهم هر یک از استان‌ها مشخص و ابلاغ می‌شود.
نشست ستاد تسهیل واحدهای صنعتی و معدنی خراسان شمالی در شهرک صنعتی شماره دو بجنورد با حضور سرمایه‌گذاران و مدیران واحدهای صنعتی و معدنی استان برگزار شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول