اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش گچساران:

بصیرت ایرانیان در عبور از فتنه و انحراف عالم‌گیر شد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش گچساران با بیان این‌که عالمیان در راه رسیدن به آزادی چشم به ایرانیان دوخته‌اند، گفت: بصیرت ایرانیان در عبور از فتنه و انحراف عالم‌گیر شد.

بصیرت ایرانیان در عبور از فتنه و انحراف عالم‌گیر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، یدالله مرادی امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه گچساران با تبریک روز 13 آبان اظهار کرد: در عرصه گیتی ملت‌های مختلفی زندگی می‌کنند که در این میان تاریخ کشورهای دارای تمدن کهن و بزرگ، فراز و فرودهای بسیاری داشته‌ است.
وی افزود: ایران اسلامی یکی از کشورهایی بوده که به دلیل قدمت و تاریخ کهن، موقعیت استراتژیک جغرافیایی و توزیع و ترویج اندیشه علمای شیعه و برخورداری از مردمی آگاه و بصیر همیشه مورد توجه جهانیان بوده است.
مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: ایران به‌عنوان مرکز آگاهی و دانش، مدارس اولیه دنیا، مرکزیت پرورش دانشمندان بزرگ با برخورداری از نعمت‌های الهی همیشه مورد طمع دشمنان است.
وی ادامه داد: استکبار جهانی با تهیه و تصویب این قانون در ایران به دنبال تحقیر ملت و تاریخ ایران بود که با ندای رهایی و اسلامیت چهره‌ای ناشناخته به‌نام امام خمینی (ره) خواب و خیال استکبار جهانی برای چپاول و سیطره بر ایران بر هم خورد.
مرادی عنوان داشت: امریکا پس از مواجه شدن با حرکت‌های آزادی‌بخش کوبا و شکست در جنگ خلیج خوک‌ها، ویتنام و شیلی چشم طمع به ایران را داشت و به‌ همین خاطر در 13 آبان 42 اقدام به تبعید امام خمینی (ره) توسط دست نشانده خود شاه ایران کرد.
وی گفت: سیاست تبعید امام خمینی (ره) بر مبنای خاموش کردن آتش انقلاب اسلامی ایران صورت گرفت اما بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در خارج از کشور با هدایت جریانات سیاسی و انقلابی در ایران فضا را برای ایجاد انقلاب اسلامی آماده و مهیا کردند.
مدیر آموزش و پرورش گچساران اکثریت پیشتاز حرکت‌هایی رهایی بخش و سیاسی را دو گروه فرهیختگان و دانش‌آموزان و دانشجویان دانست و تأکید کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان نقش انکار ناپذیری در پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) ایفا کردند و همیشه در تاریخ ایران تأثیرگذار بودند.
مرادی عنوان داشت: 65 درصد شهدای ایران اسلامی را دانش‌آموزان و دانشجویان تشکیل داده‌اند و 90 درصد فرماندهان عالی رتبه سپاه پاسداران در حال حاضر، همان دانش‌آموزان و دانشجویان دلاور، شجاع و ولایت‌مدار دیروز عرصه‌های دفاع مقدس هستند.
وی تصریح کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان آگاه، بصیر، بی‌توقع و روشن‌ضمیر همیشه در جریانات سیاسی و اجتماعی کشور حضوری فعال داشته و در آبان 57 در دانشگاه، وفاداری به امام و اندیشه اسلامی را با خون خود امضا کردند.
این مقام فرهنگی و علمی گچساران بیان داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان در 13 آبان 58 با تسخیر لانه جاسوسی امریکا انقلاب اول جمهوری اسلامی ایران را بیمه کردند.
مرادی عبور از فتنه‌ها، انحرافات، گردنه‌ها با تکیه بر بصیرت و آگاهی و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه به‌عنوان ریسمان وحدت و رهبری جهان اسلام، کار و تلاش همه جانبه برای عملی‌کردن دهه پیشرفت، توسعه و عدالت و نیز عینیت بخشیدن به جهاد اقتصادی را از وظایف مهم مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.
مدیر آموزش و پرورش گچساران با بیان این‌که عالمیان در راه رسیدن به آزادی چشم به بصیرت و حرکت ایرانیان دوخته‌اند، گفت: بصیرت ایرانیان در عبور از فتنه و انحراف عالمگیر شده است. 
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول