اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سردار نقدی: دشمن به تزویر روی آورده است

سقوط استکبار شتابان شده است؛ شاعران ‌با بصیرت‌بخشی‌ حرکت مردم انقلابی را ‌تقویت کنند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سقوط استکبار شتابان شده است؛ شاعران ‌با بصیرت‌بخشی‌ حرکت مردم انقلابی را ‌تقویت کنند.

سقوط استکبار شتابان شده است؛ شاعران ‌با بصیرت‌بخشی‌ حرکت مردم انقلابی را ‌تقویت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه دومین کنگره شعرمقاومت بین‌الملل اسلامی در بوشهر اظهار داشت: شعر و ادبیات نقش بسیار تاثیرگذاری در بیداری و بصیرت‌بخشی دارد.
‌وی افزود: در حالی که امروز قدرت نظامی دشمن شکست خورده و سقوط استکبار شتابان شده است؛ شعر و ادبیات نیز باید پابه‌پای انقلاب مردم سرعت یابد.
وی ادامه داد: دوران اسلحه تمام شده است و مردم با الهام از انقلاب اسلامی خودشان به صحنه آمده‌اند و استکبار که دیگر نمی‌تواند از ‌زور خود استفاده‌ای کند به تزویر روی آورده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: صاحبان قلم باید با آگاهی‌بخشی به مردم حاضر در صحنه آنان را در برابر تزویر استکبار آگاه و مقاوم کنند و نگذارند تزویر استکبار مردم انقلابی را فریب دهد.
وی افزود: تمام تلاش ما در این عرصه تقویت نقش مهم شاعران و ادیبان در این زمینه است.
نقدی بیان کرد: شاعران باید با بصیرت‌بخشی، روحیه‌بخشی و حرکت‌بخشی، حرکت مردم انقلابی را تسریع و تقویت کنند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شعر و ادبیات همیشه پشتوانه بزرگی برای پابرهنگان بوده است که با دستان خالی و تنها با روحیه مقاومت در برابر استکبار ایستاده‌اند.
نقدی افزود: شعر و ادبیات به عزم این روحیه بسیار کمک کرده است و امروز باید این نقش را با سرعت فزاینده‌ای بیشتر در این عرصه ببینیم.
وی با انتقاد از برخی از آثار ارایه شده در نخستین کنگره شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی اظهار داشت: آثار ارایه شده در این کنگره از کیفیت بهتری برخوردار است و پیشرفت‌های خوبی در این زمینه شده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه خواستار برگزاری کنگره سوم هستیم گفت: برگزاری کنگره شعر بین‌الملل مقاومت اسلامی روند خوبی است و امیدواریم این روند همچنان تداوم یابد و اگر شد کنگره سوم را در منامه و بدون حضور رژیم منحوس و جنایتکار و خونریز و اگر نشد در کرمانشاه برگزار می‌کنیم.
وی افزود: امروز نهضتی که در مصر و یمن و حجاز و خیابان‌های نیویورک در قالب بیداری اسلامی برپاست مدیون خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است، شهدایی که خون خود را با اخلاص برای اسلام اهدا کردند.
دومین کنگره شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی با حضور 76 شاعر داخلی و خارجی از روز چهارشنبه هفته جاری در بوشهر آغاز شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول