اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد:

بصیرت‌مندی دانشجویان پیام‌نور در 13 آبان متجلی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که از ماه‌ها قبل در راستای تبیین بزرگی و عظمت 13 آبان در این دانشگاه اقدامات بصیرت‌افزایی صورت گرفت، گفت: بصیرت‌مندی دانشجویان پیام‌نور در 13 آبان متجلی می‌شود.

بصیرت‌مندی دانشجویان پیام‌نور در 13 آبان متجلی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا یوسف‌وند امروز در نشست شورای فرهنگی دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مراسم 13 آبان امسال با اهداف متنوعی از جمله آگاهی از وضعیت منطقه و بیداری اسلامی که برگرفته از حرکت‌های تاریخی و جاودانه در روند انقلاب است، برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد به جنایاتی که آمریکا پیش از به ثمر نشستن انقلاب در این کشور انجام داده بود اشاره کرد و افزود: کودتای ننگین 28 مرداد، قانون متوحشانه کاپیتولاسیون، چپاول سرمایه‌های ملت ایران توسط عوامل استکبار، استبداد و سرکوب مخالفان، انقلابیون و به شهادت رساندن آنها و تشکیل سازمان‌های مخوفی از جمله ساواک، تحرکات و مداخلات غیرقانونی آمریکا در ایران از جمله بخشی از جنایات استکبار جهانی قبل از انقلاب است.
یوسف‌وند با اشاره به خشم تاریخی ملت ایران از این همه جنایات آمریکا تاکید کرد: 13 آبان فرصت مناسبی برای روشنگری نسل نوجوان و جوان جامعه با فرهنگ استکبارستیزی است.
وی با اشاره به تبیین و معرفی مسیر مبارزه با استبداد و استکبار از سوی رهبری معظم انقلاب تصریح کرد: تبیین حرکت دانشجویان پیرو فرامین امام و تسخیرکنندگان لانه جاسوسی، آشنا کردن نسل نوجوان با توطئه‌های استکبار و تبیین نقش دانش‌آموزان در روند پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر اهداف روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.
یوسف‌وند تصریح کرد: دلیل اصلی سر دادن شعارهای ضد استکباری و فریاد توام با خشم و انزجار نسبت به صهیونیست‌ها از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون ناشی از خوی استکباری و ددمنشانه این جرثومه‌های فساد علیه مظلومان جهان و مسیر خصمانه آن‌ها برای سرکوب ملت‌های مسلمان بوده است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد جامعه دانشگاهی این استان را پیرو واقعی خط اصیل و راستین امام و مرید محض مقام معظم رهبری دانست و اظهار کرد: همه دانشجویان و اساتید این استان از جمله دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد با شور و صلابت در این مراسم شرکت می‌کنند چرا که این روز و وقایع آن را متعلق به خود می‌دانند.
یوسف‌وند از آمادگی دانشجویان پیام‌نور و کارکنان و اساتید این دانشگاه برای حضور منسجم در این مراسم خبر داد و گفت: در این روز و در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد بخش زیادی از دریای خروشان مردمی حاضر در راهپیمایی را دانشجویان پیام‌نور تشکیل خواهند داد.
وی به تبیین اهداف این روز در دانشگاه توسط اساتید و مسئولان از مدت‌ها قبل اشاره کرد و گفت: به نوبه خود از ماه‌ها قبل در این زمینه در همه واحدهای دانشگاهی پیام‌نور استان بصیرت‌افزایی صورت گرفت.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول