اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

بیش از 15 هزار خانوار دماوندی سرشماری شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: 15 هزار و 749 خانوار دماوندی مورد سرشماری قرار گرفتند.

بیش از 15 هزار خانوار دماوندی سرشماری شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد ظهر امروز در بازدید مجدد از ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان دماوند اظهار داشت: در 11 روز اجرای هفتمین طرح سرشماری نفوس و مسکن، 15 هزار و 749 خانوار در شهرستان دماوند مورد سرشماری قرار گرفتند.
وی ادامه داد: آخرین آمار دریافتی از ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان دماوند نشان دهنده سرشماری 12 هزار و 475 خانوار در حوزه شهری و 3 هزار و 274 خانوار در حوزه روستایی است که ما را در این طرح یاری کردند.
فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اینکه طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن از دوم آبان ماه در سراسر کشور و همزمان نیز در شهرستان دماوند آغاز شده، افزود: با توجه به برودت هوا و شرایط موجود در منطقه آمارگیران در سطح شهرستان دماوند به صورت فعال در این طرح مشارکت کرده و توانسته‏اند کار خود را بدون وقفه انجام دهند.
قاسمی‏فرزاد افزود: تعداد 83 مامور آمارگیر با گذراندن دوره‏های مختلف آموزشی، در محل‏های تعیین شده در طرح سرشماری شهرستان دماوند حضور دارند.
وی بیان داشت: همکاری شایسته مردم شهرستان دماوند در اجرای هر چه بهتر این طرح از جمله مواردی است که موجب شده روند کار به طور مطلوب و شایسته پیش رود.
این مسئول با تاکید بر اهمیت سرشماری در کشور و شهرستان دماوند، افزود: اختصاص بودجه‏های ملی به یک منطقه از طریق برآورد نیازهای آن صورت می‏گیرد و یکی از مهم‏ترین معیارهای مورد نیاز میزان جمعیتی است که در آنجا ساکن هستند که این مهم با کسب آمار و اطلاعات صحیح از طریق سرشماری عمومی امکان‏پذیر است.
فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: تصویب اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در کشور هر پنج سال نشان‏دهنده اهمیت سرشماری در کشور است که نقش بسیار مهمی را در برنامه‏ریزی‏های کلان ایفا می‏کند.
وی طرح سرشماری نفوس و مسکن را اساس برنامه‏ریزی کشور و شهرستان دماوند خواند و اذعان داشت: سرشماری صحیح و دقیق نقش مهمی در برنامه‏ریزی‏های آتی کشور و شهرستان خواهد داشت که همکاری مردم می‏تواند این برنامه‏ریزی‏ها را جامع و کامل‏تر سازد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول