اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار چالدران خبر داد:

اجرای موفقیت‌‌آمیز طرح سرشماری در چالدران

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: مراحل اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در مناطق روستایی و شهری چالدران با موفقیت ادامه دارد.

اجرای موفقیت‌‌آمیز طرح سرشماری در چالدران
احمدرضا قلی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در چالدران به آغاز سرشماری نفوس و مسکن در چالدران همگام با سایر شهرستان‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: با وجود شرایط نامناسب جوی و بارندگی روند اجرایی شدن این طرح بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود تا جایی که پرسنل اصول آمارگیری از جمله سرعت و دقت را به طور کامل رعایت می‌کنند.
وی تصریح کرد: سرشماری نفوس و مسکن در 12 حوزه این شهرستان اعم از مناطق شهری و روستایی به پایان رسیده است به طوری‌که اطلاعات مورد نیاز از خانوارهای ساکن در این مناطق به طور کامل جمع آوری شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: تا دهمین روز  از آغاز اجرای این طرح سرشماری بیش از 15 هزار نفر به اتمام رسیده است که سرشماری سایر خانوارها و شهروندان نیز طبق فرآیند تعریف شده همچنان ادامه دارد تا اطلاعات جامع و کاملی در حوزه‌های مورد نیاز کسب شود.
وی در ادامه گفت: از این تعدادی که تاکنون در سرشماری شرکت کرده‌اند حدود 13 هزار نفر در مناطق روستایی و 3 هزار نفر هم در مناطق شهری سکونت دارند به طوری‌که با احتساب این آمار اقدامات سرشماری در 12 حوزه چالدران به اتمام رسیده است.
قلی‌پور یادآوری کرد: این شهرستان 27 حوزه اعم از شهری و روستایی دارد که برای زیرپوشش قرار گرفتن همه این مناطق در طرح مذکور با مشارکت مسئولان برنامه‌ریزی صورت گرفته است و آمارگیرها نیز طبق برنامه برای کسب اطلاعات به خانوارها مراجعه می‌کنند.
این مسئول تصریح کرد: اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن با هدف ترسیم چشم‌اندازی مناسب برای همه هموطنان اجرا می‌شود تا در زمینه‌های مختلف اعم از مسکن، اشتغال، ازدواج و ... سیاست‌گذاری صورت بگیرد از این رو مردم با ارائه پاسخ دقیق و مناسب باید مسئولان را در عملی کردن این موضوع به شکل موثر یاری برسانند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول