اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی خبر داد:

پایان سرشماری در 24 روستای پرجمعیت دشتی

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: سرشماری نفوس و مسکن در 24 روستای پر جمعیت این شهرستان به پایان رسیده است.

پایان سرشماری در 24 روستای پرجمعیت دشتی
به گزارش خبرگزاری فارس دردشتی، سید علی هاشمی پیش از ظهر امروز در جلسه کارشناسی ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان دشتی که به منظور بررسی عملکرد مدیران در پیشرفت این طرح در محل فرمانداری دشتی برگزار شد، اظهار داشت: تا پایان روز گذشته شش هزار و 821 خانوار شهری و چهار هزار و 226 خانوار روستایی فهرست شده و هم اکنون نیز ماموران سرشماری برای ادامه به روز کردن آمار، در حال فعالیت هستند.
هاشمی خاطرنشان کرد: در شهر خورموج پنج هزار و 268 خانوار، کاکی هزار و 164 خانوار و در شهر شنبه 389 خانوار سرشماری شده است.
هاشمی یادآورشد: در شهرستان دشتی 143 آبادی وجود دارد که 94 روستا آن دارای سکنه است.
فرماندار دشتی با تقدیر از همکاری مردم در طرح سرشماری نفوس و مسکن دشتی گفت: انتظار هم این بود که مردم همکاری خوبی داشته باشند و امیدوارم همین همکاری‌ها تا پایان روز سرشماری ادامه داشته باشد.
وی افزود: هم اکنون 25 کشور جهان آمارگیری را هر پنج سال یکبار انجام می‌دهند و این امر حاکی از رشد و بالندگی ایران اسلامی است که توانسته در عرصه بین‌المللی آمارگیری خود را هر پنج سال انجام دهد.
هاشمی اظهار داشت : سرشماری زیربنای توسعه و پیشرفت هر کشور است و از این مسیر است که نیازهایمان به منظور برنامه‌ریزی در ابعاد و عرصه‌های مختلف مشخص می‌شود.
فرماندار دشتی اضافه کرد: سرعت، دقت و سلامت لازمه کار آمارگیران است که باید در انجام ماموریت خود آن را رعایت کرده و سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی گفت: هر چه در کسب اطلاعات و پردازش آن با حساسیت عمل کنیم اطلاعات به دست آمده صحیح‌تر و برنامه‌ریزی‌ها براساس آن مورد اعتماد بیشتر است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول