اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز آمار ایران:

طرح سرشماری نیاز به تمدید ندارد/ طرح سرشماری ارتباطی با اطلاعات طرح هدفمندی ندارد

خبرگزاری فارس: معاون مرکز آمار ایران گفت: با توجه به سرعت بالا و خوب در طرح سرشماری نفوس و مسکن در کشور، مرکز آمار ایران به دنبال تمدید زمان اجرای این طرح نیست.

طرح سرشماری نیاز به تمدید ندارد/ طرح سرشماری ارتباطی با اطلاعات طرح هدفمندی ندارد
امیدعلی پارسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 50 درصد از اجرای این طرح به اتمام رسیده و پیش‌بینی می‌شود در برخی از استان‌ها از جمله استان مرکزی این طرح زودتر از زمان مقرر به اتمام برسد.
وی تصریح کرد: تنها در چند شهر کشور به دلایل متعدد روند سرشماری در اوایل اجرا با کندی مواجه بود که اگر زمان از دست رفته جبران نشود، شاید به مدت زمان اجرای طرح در این چند شهر یک روز افزوده شود.
معاون مرکز آمار ایران گفت: نتایج اولیه سرشماری در هفته اول آذر ماه و نتایج تفصیلی در اردیبهشت ماه سال آینده اعلام خواهد شد.
پارسا ادامه داد: میزان پاسخگویی و اعتماد مردم به آمارگیران تاکنون رضایت‌بخش بوده و خوشبختانه ما شاهد همکاری خوب مردم با اجرای این طرح هستیم.
وی بیان داشت: با اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن، مرکز آمار ایران پاسخ 70 سوال خود را در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی دریافت خواهد کرد که این می‌تواند برای برنامه‌ریزان امر مفید و قابل بهره‌برداری باشد.
معاون مرکز آمار ایران خاطرنشان کرد: اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن هیچ ارتباطی با طرح جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی خانوارها ندارد و آمار جمع‌آوری شده در این طرح به هیچ عنوان در اختیار هیچ فردی قرار نخواهد گرفت.
پارسا در خصوص نحوه اجرای سرشماری در استان مرکزی اذعان داشت: استان‌ مرکزی جزو 10 استان برتر کشور در اجرای طرح است و همکاری خوبی بین مردم، مسئولان و رسانه‌های استان در زمینه اجرای طرح وجود دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول