اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری مازندران خبر داد:

تکمیل اطلاعات 432 هزار خانوار مازندرانی در سرشماری

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری مازندران از تکمیل اطلاعات 432 هزار خانوار مازندرانی در سرشماری نفوس و مسکن تاکنون خبر داد.

تکمیل اطلاعات 432 هزار خانوار مازندرانی در سرشماری
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، غلامرضا رشیدی بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال در استانداری مازندران اظهار داشت: تاکنون به بیش از 504 هزار خانوار مازندرانی مراجعه شده است.
وی با بیان اینکه اطلاعات 925 هزار خانوار مازندرانی باید در طرح آمار نفوس و مسکن امسال جمع‌آوری شود، تصریح کرد: 47 درصد از اطلاعات جمع‌آوری و پرسشنامه‌ها تکمیل شده است.
مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری مازندران با اشاره به اینکه به دلیل وضعیت جوی نامساعد استان بخشی از کار آمارگیری نفوس و مسکن دچار عقب‌افتادگی است، گفت: تاکنون اطلاعات 11 شهرستان استان با پیشرفت 50 درصدی مواجه است.
این مسئول با اشاره به اینکه در هشت شهرستان نیز پیشرفت کار هشت درصدی مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: اطلاعات 730 هزار خانوار نیز به دلیل عدم حضور ثبت نشده است.
رشیدی با بیان اینکه پیش بینی ما این است که در موعد مقرر کار آمارگیری به پایان برسد، یادآور شد: 2 هزار و 500 مامور آمارگیری در این طرح حضور دارند.
مدیرکل کار، تعاون و امور اجتماعی استان مازندران نیز گفت: تاکنون در سامانه ثبت اشتغال 29 هزار و 860 فرصت شغلی ایجاد شده است.
اسماعیل نیلچیان اذعان داشت: از این تعداد 26 هزار و 163 نفر در بخش مسکن اشتغال دارند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول