اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن گرمی خبر داد:

رشد 100 درصدی اعتبارات توسعه روستایی در گرمی

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن شهرستان گرمی گفت: میزان اعتبارات توسعه و عمران روستاهای این شهرستان با رشد 100 درصدی مواجه شده است.

رشد 100 درصدی اعتبارات توسعه روستایی در گرمی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز مهدی‌زاده صبح امروز در جلسه ستاد عمران روستایی در گرمی اظهار داشت: با این افزایش اعتبارات به ویژه در بخش اجرای طرح هادی به نظر می‌رسد در چند سال آینده روستاهای گرمی با ظرفیت مناسب آماده استقبال از مهاجرانی باشد که سال‌های گذشته از این شهرستان کوچ کرده و به مرکز استان و شهرهای همجوار رفتند.
وی با بیان اینکه در کنار اجرای طرح هادی روستایی، مقاوم‌سازی مسکن روستایی و رفع بسیاری از مشکلات در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: علاوه بر بنیاد مسکن سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز کمر همت بستند تا با گازرسانی، آبرسانی و راهسازی مناسب در روستاها زمینه تثبیت سکونت در این مناطق را فراهم کنند.
مهدی‌زاده خاطرنشان کرد: هم اکنون در روستاهای شهرستان گرمی اجرای طرح‌های عمران و آبادانی به سرعت در حال اجرایی شدن است به طوری که در 14 روستای گرمی همزمان با دهه فجر امسال طرح هادی تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
این مسئول اضافه کرد: پروژه‌های یاد شده با تأمین اعتبار لازم و تسریع عملیات اجرایی زمینه تردد راحت روستاییان و رفع بسیاری از دغدغه‌های آنها را به ویژه در دفع فاضلاب و پسماندهای روستایی سبب می‌شود.
وی در ادامه گفت: به نسبت افزایش اعتبارات، حجم عملیات اجرایی پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گرمی نیز افزایش یافته و به یک وضعیت رو به رشد رسیده است.
رئیس بنیاد مسکن گرمی در ادامه سخنان خود افزود: در کنار این اقدامات بنیاد مسکن در یک حرکت مناسب، با شناسایی روستاهای هدف گردشگری طرح‌های زیربنایی و گردشگری را در آن مناطق در حال احداث و عملیاتی کردن دارد که امیدواریم به سرعت این کار انجام شود.
به گزارش فارس، در این جلسه معاون فرماندار شهرستان گرمی نیز در سخنانی کوتاه خواستار رسیدگی جدی، سریع و بدون فوت وقت به حل مشکلات و معضلات روستاییان به ویژه در حوزه خدمات‌رسانی عمرانی شد.
قادر دهقان تصریح کرد: برخلاف دوره‌های گذشته در دولت نهم و دهم روستاها در صدر توجه و عمران و آبادانی قرار دارند و قرار است این مناطق همسو با مناطق شهری، توسعه کمی و کیفی داشته باشند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول