اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم استاندار فارس؛

سرپرست جدید روابط عمومی استانداری فارس معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حکم استاندار فارس کامبیز رضایی به عنوان سرپرست جدید اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس معرفی شد.

سرپرست جدید روابط عمومی استانداری فارس معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس صبح امروز در جلسه معارفه سرپرست جدید اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، با اشاره به جایگاه روابط عمومی‌ها و نقش تاثیرگذار این بخش در شکل‌گیری افکار عمومی اظهار داشت: اقناع‌سازی از مهم‌ترین کارکردهای این حوزه به شمار می‌رود و به همین دلیل باید تلاش کنیم تا از حداکثر ظرفیت موجود در این حوزه برای امر خدمت‌رسانی بهره ببریم.
کمال فیروز آبادی تعامل تمام جانبه و افزایش سرعت و کیفیت اطلاع‌رسانی را از جمله ضرورت‌های کاری برای فعالیت در بخش روابط عمومی‌ها دانست و خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها برای ارتباط سازنده با مردم و اقناع افکار عمومی، تلاش می‌کنند تا با تعامل مثبت با سایر رسانه‌ها به اهداف متعالی در حوزه کاری خود دست یابند و به همین لحاظ نیز باید تلاش کنیم تا از این ظرفیت مهم و راهگشا به شکل مطلوب‌تری بهره‌گیری شود.
سرپرست جدید اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس نیز در این جلسه گفت: روابط عمومی قلب تپنده و ویترین مدیریتی هر سازمان به شمار می‌رود و به همین دلیل باید تلاش کنیم تا این آینه تمام نمای سازمانی، از هماهنگی و تاثیرگذاری لازم برخوردار باشد.
کامبیز رضایی تصریح کرد: وظیفه سنگین روابط عمومی با همدلی و حرکت جمعی به خوبی انجام می‌شود و ما امیدواریم تا از این ظرفیت مهم و پل ارتباطی، حداکثر بهره‌گیری را برای تحقق اهداف سازمانی داشته باشیم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول