اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری انتخابات؛

اعضای شورای روابط عمومی شهرستان نکا مشخص شد

خبرگزاری فارس: اعضای شورای روابط عمومی شهرستان نکا با برگزاری انتخابات مشخص شد.

اعضای شورای روابط عمومی شهرستان نکا مشخص شد
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، فرماندار نکا شامگاه شنبه در جلسه انتخاباتی شورای روابط عمومی شهرستان نکا اظهار داشت: مدیران برای اثرگذاری در جامعه به اعتماد مردم نیاز دارند و در این بین روابط عمومی‌ها هستند که می‌توانند اعتمادسازی را به‌وجود بیاورند.
رضا آزادی کناری افزود: روابط عمومی‌ها به عنوان مهم‌ترین راه ارتباطی مسئولان با مردم باید با ایجاد تعامل مناسب از هدررفت، وقت، هزینه و امکانات جلوگیری کنند.
وی با تاکید بر تعامل دو سویه بین روابط عمومی و خبرنگاران بیان داشت: باید عملکردها توسط روابط عمومی‌ها به خبرنگاران اطلاع‌رسانی شده تا شفاف‌سازی در این راستا انجام شود.
آزادی کناری گفت: هر چه عملکرد مدیران و دستگاه‌ها بهتر، شفاف‌تر و گویاتر باشد، رضایت مردم افزایش یافته و با افزایش رضایت مردم رضایتمندی نظام افزایش می‌یابد.
نماینده عالی دولت در نکا خاطرنشان کرد: نقش روابط عمومی‌ها انعکاس عملکردها و مشکلات است و نباید برخی از دغدغه‌های مربوط به چند کاره بودن روابط عمومی‌ها را از این رسالت بازدارد.
آزادی ادامه داد: دوکاره و چندکاره بودن در روابط عمومی‌ها موجب شده که برخی از رسالت‌های مهم این قشر به درستی انجام نشود ولی در هر حال باید اطلاع‌رسانی شده و روابط عمومی‌ها به این شغل نیز در کنار کارکردهای دیگر توجه ویژه کنند.
وی یادآور شد: اکنون کارآمدی دستگاه‌ها مورد توجه است و باید این کارآمدی با اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف بیان شود.
مسئول روابط عمومی فرمانداری نکا نیز در این نشست گفت: روابط عمومی‌ها بازوان توانمند ادارات هستند و باید در این رابطه با ایجاد تعامل مناسب در پیشبرد کارها موثر باشند.
مصطفی باقری اضافه کرد: اهمیت روابط عمومی‌ها در انعکاس به موقع عملکردها و مشکلات و نارسایی‌ها است و همه ما باید در این رابطه توانمند عمل کنیم.
وی با بیان اینکه اعتمادسازی، بسترسازی، برجسته‌سازی و فرهنگ‌سازی از جمله وظایف روابط عمومی‌ها است، تصریح کرد: مسئولان روابط عمومی باید با دارا بودن این خصیصه‌ها کمک کار مدیران در پیشبرد کارها باشند.
باقری تاکید کرد: مسئولان روابط عمومی باید ارتباط مناسب با خبرنگاران داشته و در برنامه‌های مختلف با خبررسانی و اطلاع‌رسانی مناسب، عملکردها را منعکس کنند.
در ادامه این جلسه، با برگزاری انتخابات، محسن سلطانی مسئول روابط عمومی شهرداری نکا، شعبان خدادی مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی نکا، هاشم بالویی مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی نکا، اسدالله اسدی مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش نکا و اسماعیل عبداللهی مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان نکا به عنوان اعضای اصلی این شورا و مجتبی رضایی مسئول اداره تربیت بدنی و امور جوانان و  فاطمه حسن پور مسئول روابط عمومی کانون پرورش فکری نکا به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.
در این جلسه کارشناسان و مسئولان روابط عمومی ادارات این شهرستان و اصحاب رسانه نقطه نظرات خود را برای تعامل بیشتر ارائه کردند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول