اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره روابط عمومی‌های برتر؛

روابط عمومی شهرداری کاشان دوم شد

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کاشان گفت: شهرداری کاشان رتبه دوم جشنواره روابط عمومی‌های برتر کشور را کسب کرد.

روابط عمومی شهرداری کاشان دوم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان امیر سعید نبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روابط عمومی شهرداری کاشان در جشنواره روابط عمومی‌های برتر کشور در حوزه انتشارات موفق به کسب رتبه دوم شد.
وی افزود: کسب رتبه دوم در جشنواره امسال از آن حیث قابل اهمیت است که تعداد شرکت کننده در این دوره بسیار بیشتر و گزارش عملکردهای ارائه شده بسیار پربارتر از سال‌های قبل بوده است.
مدیر روابط عمومی شهرداری کاشان با اشاره به اینکه حمایت‌های شهردار کاشان و مجموعه کارکنان و مدیران شهرداری این شهرستان در کسب این موفقیت بسیار مؤثر بوده است، گفت: امید است با حمایت‌های شهروندان و اصحاب رسانه، شاهد کسب موفقیت‌های بیشتر این بخش مهم باشیم.
وی رتبه کسب شده را حاصل تلاش همه همکاران واحد روابط عمومی شهرداری کاشان دانست و عنوان کرد: در این جشنواره 120 روابط عمومی با ارسال بیش از یک‌هزار و 200 اثر در رشته‌های پژوهش و افکارسنجی، ارتباط رسانه‌ای،‌ ارتباط مردمی،‌ ارتباطات درون‌سازمانی،‌ انتشارات،‌ ارتباط الکترونیکی، ‌تبلیغاتی و بازاریابی، ‌بخش ویژه،‌ انتخاب بهترین مدیر و کارشناس برتر روابط عمومی به رقابت پرداختند.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، روابط عمومی شهرداری کاشان همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه هفتمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران در نهم آبان ماه و نیز جشنواره روابط عمومی‌های برتر کشور که در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد موفق به کسب دو رتبه برتر کشوری شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول