اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کسب مقام برتر جشنواره روابط عمومی‌های ایران توسط منطقه آزاد ارس

خبرگزاری فارس: اداره روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد ارس رتبه برتر را در دو رشته بهترین ارتباط الکترونیکی و بهترین کتاب در جشنواره روابط عمومی‌های برتر ایران کسب کرد.

کسب مقام برتر جشنواره روابط عمومی‌های ایران توسط منطقه آزاد ارس
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ارس، در این جشنواره 120 روابط عمومی با ارسال بیش از هزار و 200 اثر در رشته‌های پژوهش و افکار سنجی، ارتباط رسانه‌ای، ‌ارتباط مردمی،‌ ارتباطات درون سازمانی، ‌انتشارات، ‌ارتباط الکترونیکی، ‌تبلیغات و بازاریابی، ‌بخش ویژه، ‌انتخاب بهترین مدیر و کارشناس برتر روابط عمومی به رقابت پرداختند.
بر این اساس از بین روابط عمومی‌های چهار استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، زنجان، شمال غرب کشور، صرفا روابط عمومی‌های منطقه آزاد ارس و دانشگاه علوم پزشکی زنجان و ارومیه موفق به کسب رتبه‌های برتر در این جشنواره شدند.
در سطح استانی روابط عمومی شرکت پتروشیمی کارون رتبه اول، روابط عمومی شهرداری اهواز رتبه دوم و روابط عمومی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس و روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان مشترکا رتبه سوم را در رشته بهترین ارتباط الکترونیکی کسب کردند و در سطح ملی به ترتیب روابط عمومی بانک مسکن، روابط عمومی صندوق تامین اجتماعی و روابط عمومی بانک پارسیان شدند.
جایزه برگزیده بهترین کتاب نیز در سطح ملی به روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران رتبه اول، روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار ایران مشترکا رتبه دوم و روابط عمومی سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری کشور و روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران مشترکا رتبه سوم رسید.
در سطح استانی نیز روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران، روابط عمومی شهرداری کاشان و روابط عمومی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس حایز مقام‌های اول تا سوم شدند.
علاوه بر این انتخاب ایده برتر و جایزه ویژه خلاقیت و نوآوری نیز در نظر گرفته شده بود که به روابط عمومی‌هایی که حائز دریافت بالاترین امتیازها شدند تعلق گرفت.
بهترین کارشناس روابط عمومی در سطح ملی دکتر حسین امامی کارشناس روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران،رتبه نخست و مهیار کمانگری رئیس اداره تبلیغات موسسه مالی و اعتباری صالحین رتبه دوم را کسب کردند.
در بخش جایزه برگزیده بهترین مدیر روابط عمومی در سطح ملی رتبه نخست به حسن ربیعی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌المللی سازمان اوقاف و امور خیریه و رتبه دوم به محسن اشرف‌پور رئیس اداره روابط عمومی و بین المللی بانک توسعه صادرات ایران رسید.
در سطح استانی مدیر برتر روابط عمومی،‌رتبه نخست را حمیدرضا بهرامی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان،‌رتبه دوم را سیدکمال میرشمسی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و رتبه سوم را مشترکا  علی احمدیان مدیرروابط عمومی فرمانداری تفت و محمدرضا بخشعلیزاده مدیر روابط عمومی شرکت انتقال گاز ایران منطقه هشت عملیات انتقال گاز، به دست آوردند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول