اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز در قزوین صورت گرفت؛

برگزاری نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌های منطقه هشت کشور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد.

برگزاری نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دبیر شورای روابط عمومی‌ دانشگاه‌های منطقه هشت کشور پیش از ظهر امروز در این جشنواره که در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: دو ماه گذشته در دانشگاه تربیت مدرس تهران سومین جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌های کشور برگزار شد که منطقه هشت کشور توانست چهار مقام را صید کند.
حسین یحیی زاده ادامه داد: روابط عمومی‌های دانشگاه‌های کشور به 9 منطقه تقسیم شده است که منطقه هشت کشور شامل استان‌های شمالی کشور قزوین، سمنان، گیلان، گلستان و مازندران است.
وی افزود: دانشگاه‌های منطقه هشت کشور خوب کار می‌کنند و توانمندی بالایی دارند که کسب چهار مقام در جشنواره روابط‌ عمومی‌های برتر دانشگاه‌های کل کشور نشان دهنده این توانمندی است و این مهم را به فال نیک می‌گیریم.
دبیر شورای روابط عمومی‌ دانشگاه‌های منطقه هشت کشور اضافه کرد: 18 ماه از مسئولیت بنده در دبیرخانه منطقه هشت می‌گذرد و در این مدت به کمک همکارانم در دانشگاه‌های منطقه هشت و راهنمایی و همدلی آنها، شش جلسه برای مدیران و کارشناسان برگزار کرده‌ایم.
وی افزود: چهار کارگاه آموزشی نیز با موضوعات پژوهش و افکارسنجی، روابط عمومی الکترونیک، نقش روابط عمومی در مدیریت بحران، تکنولوژی آموزشی در روابط عمومی، مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و ارتباطی در روابط عمومی برگزار شده است.
یحیی زاده خاطرنشان کرد: منطقه هشت کشور بازوی توانمند روابط عمومی وزارت علوم است و این سخن گزافی نیست و نمونه این توانمندی نیز برگزاری این جشنواره است که اقدامات لازم برای برگزاری این جشنواره از تابستان آغاز شد و آیتم‌ها برای دانشگاه ارسال شد و دانشگاه‌ها همت کرده و آثار خود را ارسال کردند و این آثار توسط داوران بررسی شد.
وی یادآور شد: البته کاستی‌های در جشنواره هست که در سال‌های آینده رفع می‌شود و در سال آینده از کارشناسان روابط عمومی‌ها نیز برای شرکت در این جشنواره و ارائه اثر دعوت خواهد شد همچنین در سال آینده از خبرنگاران رسانه‌های فعال در منطقه هشت نیز می‌خواهیم که آثار خود را به رقابت گذارند.
دبیر شورای روابط عمومی‌ دانشگاه‌های منطقه هشت کشور در ادامه از حمایت‌های رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین در برگزاری این جشنواره تقدیر کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول