اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی سازمان حمل و نقل راهداری؛

روابط عمومی راه و ترابری ایرانشهر نمونه کشوری شد

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی راه و ترابری جنوب سیستان‌ و بلوچستان گفت: در ارزیابی سازمان حمل و نقل و راهداری، روابط عمومی راه و ترابری ایرانشهر در بخش اطلاع‌رسانی رتبه برتر را کسب کرد.

روابط عمومی راه و ترابری ایرانشهر نمونه کشوری شد
حسن‌رضا جهانگیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با توجه به نقش فعالیت‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی در پیشبرد اهداف سازمان و اجرای مطلوب طرح‌های ادواری از جمله طرح‌های نوروزی، تابستانی، زمستانی و‌... روابط عمومی راه و ترابری ایرانشهر در بخش اطلاع‌رسانی و تبلیغات، جزو برترین‌های کشور قرار گرفت.
‌وی با اشاره به عملکرد موفق روابط عمومی این اداره کل بیان کرد: تولید بالغ بر 150 عنوان خبر در داخل روابط عمومی و انتشار آن از کانال‌های مختلف رسانه‌ای از جمله خبرگزاری فارس، ایسنا، ایرنا و... و به دنبال آن چاپ در روزنامه‌های محلی و کشوری به طور روزانه و مستمر یکی از نشانه‌های توانمندی این مجموعه بوده است.
مدیر روابط عمومی راه و ترابری جنوب سیستان‌ و بلوچستان به دستگاه‌ پیشرو اشاره کرد و گفت: دستگاه پیشرو دستگاهی است که علاوه بر حاکمیت سیستم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، بر شیوه مغزافزاری نیز حاکم باشد.
جهانگیری با بیان اینکه امروز نیازهای مخاطبان تغییر کرده است، افزود: پاسخ دادن به نیازها نیازمند تحول بوده و منشأ تغییر و تحول در یک سازمان، درون انسان است که می‌تواند محیط پیرامون خود را با تفکر تغییر دهد.
وی بیان کرد: سیل بی‌امان اطلاعات عملکردی و ارتباط درون سازمان با برون سازمان و برعکس، لزوم انتشار آن  در برخی از دستگاه‌ها از یک طرف و عدم شناخت راه‌های اطلاع‌رسانی و مسدود بودن بعضی از مجراهای ارتباطی و بی‌نظمی انتشار آن از طرفی دیگر ما را در برابر موقعیت خطیری قرار داده است.
مدیر روابط عمومی راه و ترابری جنوب سیستان ‌و بلوچستان در ادامه امانت‌داری، دقت در اطلاعات، تعهد و تخصص را مهم‌ترین رسالت‌ یک روابط عمومی در بخش اطلاع‌رسانی عنوان کرد و گفت: باید در خبررسانی دقت کافی داشته و از انتشار اخبار غیرواقعی خودداری کرد تا اعتماد مردم به دستگاه بیشتر شود.
جهانگیری عنوان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی و حمایت‌های بی‌دریغ مدیریت دستگاه، این اداره کل در بخش اطلاع‌رسانی و تبلیغات رتبه برتر را در بین ادارات کل راه و ترابری کشور کسب کرد.
وی علاوه بر اطلاع‌رسانی تولید فیلم و مونتاژ آن، مدیریت سایت، برگزاری مناقصات و مزایده‌ها، خبر‌نویسی، تهیه عملکرد دستگاه و‌... را از مهم‌ترین فعالیت‌های دیگر روابط عمومی این اداره کل عنوان کرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول