اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره روابط عمومی‌های دانشگاه‌های منطقه 8 کشور صورت گرفت؛

کسب 4 مقام برتر روابط عمومی دانشگاه مازندران

خبرگزاری فارس: در نخستین جشنواره روابط عمومی‌های دانشگاه‌های منطقه هشت کشور، چهار مقام برتر توسط روابط عمومی توسط دانشگاه مازندران کسب شد.

کسب 4 مقام برتر روابط عمومی دانشگاه مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، در نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌های منطقه 8 کشور که در دو روز به میزبانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، روابط عمومی دانشگاه مازندران توانست در چهار بخش رتبه بیاورد.
بخش‌های "اطلاع رسانی"، "تبلیغات و انتشارات"، "ارتباطات" و "پژوهش و افکار سنجی" چهار رتبه برتر در بخش‌های "مراسم و مناسبت‌ها" برنامه‌ریزی و نظارت و "ایده‌های برتر"، مقام دوم و در بخش "مستندسازی فعالیت‌ها" مقام سوم را در بین دانشگاه‌های منطقه 8 کشور کسب کرد.
روابط عمومی از 10 بخش ارسالی به این جشنواره توانست در هشت بخش عنوان‌های اول تا سوم را در بین دانشگاه‌های منطقه 8 کشور شامل دانشگاه‌های پنج استان گیلان، گلستان، سمنان، قزوین و مازندران را به دست آورد.
روابط عمومی دانشگاه مازندران به دلیل فعالیت‌های مطلوب و گسترده در دبیرخانه جشنواره و دبیرخانه منطقه 8 کشور، اهتمام در برگزاری منظم نشست‌های مدیران و کارشناسان و پیگیری‌های مستمر در کارگاه‌های آموزشی کارشناسان موفق به دریافت لوح تقدیر شد. 
 
* متن این لوح به شرح ذیل است:
در عصری که به عصر ارتباطات مزین شده و آخرین دستاوردهای فناوری برای افزایش کیفیت امور به خدمت گرفته شده، روابط عمومی‌ها، نقش برجسته و مهمی را برعهده داشته که توفیق در آن به توان، تسلط، آگاهی، خلاقیت، تعهد و تخصص مدیران و کارشناسان آن حوزه ارتباط مستقیم دارد.
بدینوسیله از فعالیت‌های صادقانه و اقدامات ارزشمند روابط عمومی دانشگاه مازندران در رسیدن به تعالی و تکامل جایگاه روابط عمومی تقدیر کرده، به پاس زحمات در مدت تصدی دبیری روابط عمومی دانشگاه‌های منطقه 8 کشور و اهتمام در برگزاری منظم نشست‌های مدیران و کارگاه‌های آموزش کارشناسان لوح سپاسی به رسم یادبود تقدیم می‌‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول