اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی پلدختر:

عرفه جنبه سیاسی عبادی حج را نشان می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر گفت: دعای عرفه حاوی معارف ژرف و فرازهای عرفانی، سیاسی، عبادی و اجتماعی است و این دعا جنبه سیاسی عبادی حج را نشان می‌دهد.

عرفه جنبه سیاسی عبادی حج را نشان می‌دهد
حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در پلدختر با بیان این که دعا مغز عبادت است و دعای عرفه روح معنویت را در بین مردم تقویت می‌کند و باید همواره همراه با اخلاص باشد.
وی گفت: دعای عرفه یک دوره خداشناسی است و ادعیه روز عرفه ادعیه توحیدی هستند و جزو معجزه‌های اسلام است و روز عرفه یکی از ایام بسیار بزرگ و با عظمت است و برکات الهی در روز عرفه‌ساری و جاری است.
وی یکی از راه‌های رسیدن به معرفت را دعا دانست و گفت: دعای عرفه از مضامین بلند و معارف عمیق برخوردار است و اهمیت دعا در این روزه تا آنجا است، که اگر روزه داشتن سبب شعف و بی‌حالی در دعا می‌شود سزاوار است روزه گرفته نشود تا بتوان دعا کرد.
غلامی افزود: دعای عرفه منتسب به حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) است و در دعای عرفه انسان به شناخت واقعی خود دست می‌یابد و دعا عاملی مهم در حل مشکلات است و این روز بهترین فرصت برای کسانی است که مشکل خاصی در زندگی دارند و خداوند در این روز عنایت ویژه‌ای به دعای بندگان دارد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر گفت: دعای عرفه حاوی معارف ژرف و فرازهای عرفانی، سیاسی، عبادی و اجتماعی است و این دعا جنبه سیاسی عبادی حج را نشان می‌دهد و این دعا مشحون از برکات زمانی و مکانی و بهترین نیایش است که جنبه سیاسی ـ عبادی حج و زیارت را نشان می‌دهد.
وی از روز عرفه به عنوان بهترین فرصت برای جوانان برای ایجاد ارتباط با پروردگار و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و پیروی از مکتب انسان ساز امام حسین (ع) یاد کرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول