اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سومار میزبان عاشقان

خبرگزاری فارس: امروز دو تن از شهدای گمنام در سومار به خاک سپرده می‌شوند و دعای با‌شکوه عرفه با حضور هزاران عاشق در این منطقه برگزار می‌شود.

سومار میزبان عاشقان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم پرفیض دعای عرفه هر ساله متفاوت از استان‌های دیگر در استان کرمانشاه برگزار می‌شود چرا که علاوه بر برگزاری این مراسم در مساجد و تکایای استان، دعای عرفه هر ساله با حضور هزاران عاشق در مرز خسروی برگزار می‌شود.
دوستداران امام حسین (ع) هر سال دعای عرفه را در نقطه صفر مرزی نزدیک‌ترین نقطه به کربلا می‌خوانند و امسال بخش مرز‌ی سومار که در فاصله 92 کیلومتری شهر قصرشیرین قرار دارد نیز میزبان مردم استان شهیدپرور کرمانشاه، کاروان‌های راهیان نور و همچنین 50 نفر از اصحاب رسانه در قالب این کاروان است.
اما امروز سومار علاوه بر میزبانی مردم، میزبان دو شهید گمنام است که قرار است در سومار تشییع و تدفین شوند و این موضوع افراد زیادی را برای شرکت در تشییع این دو شهید و شرکت در مراسم پرفیض دعای عرفه به این منطقه کشانده است.
مراسم دعای عرفه بعد از نماز ظهر و عصر در این منطقه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول